Idealny związek

Jak unikać błędów w związku?

MoniaMonia - specjalista Tipy.pl
Pierwszy rok związku kobiety i mężczyzny ma w sobie olbrzymią moc. Od jego przebiegu będzie zależało dalsze życie obydwu partnerów. Jeśli okres ten wypadnie pomyślnie, wówczas istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo zaręczyn oraz małżeństwa. Po roku czasu Ona będzie wiedziała czy jesteś leniem, bałaganiarzem czy może lekkoduchem. Dlatego właśnie tak bardzo ważne jest Twoje zachowanie w przeciągu tych dwunastu miesięcy. W artykule tym dowiesz się jakich jest 10 najczęstszych błędów w związku i jak ich unikać.
1
Prezenty
Deszcz prezentów

Wielu mężczyzn obsypuje swoje dziewczyny masą prezentów ponieważ myślą, że w ten sposób mogą okazać im, jak wiele dla nich znaczą. Kupowanie kobiecie dużej ilości, nieraz bardzo drogich prezentów z każdej, pierwszej lepszej okazji, jest śmiertelnym błędem. Wieczne prezenty sugerują, że mężczyzna nie ma nic więcej do zaoferowania kobiecie, niż konto bankowe. Co gorsze, kobieta po pewnym czasie zacznie oczekiwać oraz domagać się tych prezentów. Zamknij więc swój portfel i daj Jej coś bezcennego - siebie.

Co więcej, nie musisz zawsze płacić na randkach. Jest równouprawnienie. Jeśli widzisz, że Twoja dziewczyna chce zapłacić za siebie lub postawić Ci kolację, to jej tego nie broń. Bycie dżentelmenem jest wspaniałe, jednak nie należy spierać się o każdy rachunek. Po pierwsze, ona może naprawdę czuć chęć wydania tych pieniędzy, a po drugie, płacenie każdego jej rachunku może tylko ją zepsuć i rozpuścić.
2
Cały swój czas wolny poświęcasz dziewczynie

Spędzanie całego czasu wolnego z dziewczyną jest niebezpieczne z dwóch powodów. Po pierwsze - zaniedbujesz swoje życie towarzyskie. Jeśli przez długi okres czasu zaniedbujesz swoich kumpli, powinieneś zacząć się martwić. Pamiętaj, że Twoi przyjaciele nie będą wiecznie na Ciebie czekać. Po drugie - ograniczasz równocześnie czas wolny swojej dziewczyny. Jeśli będziesz z nią spędzał każdą wolną chwilę, dziewczyna może czuć się osaczona jak ptak w klatce lub po prostu zbyt szybko znudzić Twoim towarzystwem. Rezultat - prędzej czy później Ona od Ciebie odejdzie.

Co za dużo, to nie zdrowo - pamiętaj o tym i stosuj się do tej zasady zanim będzie robiło się niedobrze Tobie i Twojej dziewczynie na swój widok.
3
planowanie randki
Pozwalasz jej wszystko planować

Kobiety nie lubią a nawet nie znoszą mężczyzn, którzy nie potrafią przejąć inicjatywy. Dzieje się tak z tego powodu, iż same również nienawidzą jej przejmować. Ciągle uchylanie się od podejmowania decyzji oraz planowania, spowoduje, iż dziewczyna przestanie być wyrozumiała i szybko utraci do ciebie szacunek. Weź się w garść i wybierz, co będziecie jeść, dokąd pójdziecie, jakie ubrania powinieneś sobie kupić, itd. Jest spora różnica między pójściem na kompromis a nieumiejętnością podejmowania decyzji.

Naucz się mówić “nie”. Może chcesz uszanować jej uczucia lub uniknąć jej złości jednak w obydwu przypadkach są to kiepskie wymówki pójścia na łatwiznę. Jeśli się z czymś nie zgadzasz, musisz jej to otwarcie powiedzieć. Jeśli czegoś nie lubisz lub Ci się nie podoba, nie mów “w porządku”. Dopóki się tego nie nauczysz będziesz jej pieskiem na posyłki, prywatnym szoferem czyli tzw. pantoflarzem.
4
Przyjaciółki Twojej dziewczyny
Zbyt wcześnie poznajesz jej przyjaciół oraz rodzinę

Pamiętaj, że jak tylko spotkasz się z jej przyjaciółmi lub rodziną, będziesz znajdować się pod wnikliwą obserwacją. Każdy Twój oddech, ruch oraz słowo, będą później dokładnie przestudiowane oraz przeanalizowane. Unikaj poznania znajomych oraz rodziny Twojej dziewczyny, zanim nie poznasz dobrze jej. Zanim spotkasz się z nimi, musisz czuć się dobrze i komfortowo u Jej boku.

Ważne abyś nigdy nie pozwolił, aby jej znajomi oraz rodzina mieli jakikolwiek wpływ na wasz związek.
5
Ukrywasz swoją przeszłość

Cokolwiek ukrywasz przed swoją dziewczyną, prawda zawsze prędzej czy później wyjdzie na jaw. Powinieneś jej powiedzieć o wszystkich nałogach jakie miałeś (lub nadal masz), czy byłeś żonaty, czy masz jakieś choroby weneryczne, itd. Oczywiście nie musisz ujawniać wszystkich swoich słabych punktów za jednym razem.
6
Nieporozumienia
Unikasz konfrontacji

Komunikacja jest często jedynym sposobem na rozwiązanie problemu, zatem jeśli unikasz rozmowy o nim, będzie on tylko rósł. Mały argument podczas rozmowy jest dużo lepszy, niż kompletny brak poruszenia tematu. Problem będzie coraz większy, aż skończy się wielką awanturą. Unikanie konfrontacji to również niechętne potakiwanie i ucinanie rozmowy. Jeśli jest jakiś problem to musisz koniecznie o nim porozmawiać.
7
Przestajesz się starać

Aby utrzymać związek, nie wolno zapominać uwodzeniu (podrywaniu) dziewczyny. Jedną z największych pułapek w jakie wpadają mężczyźni, jest zbyt duże poczucie komfortu i swobody w towarzystwie swojej dziewczyny. Przestajesz zapraszać ją na randki. Nie dbasz już tak bardzo o swój wygląd, jak to miało miejsce na samym początku związku. Przestajesz być uważny na jej słowa, zapominasz o ważnych dla niej sprawach, o których Ci mówiła. Jeśli dziewczyna jest naprawdę dla Ciebie ważna, to jej to okaż. Zawsze odnoś się do Niej w taki sposób, jakby był to wasz pierwszy wspólny miesiąc.
8
Zawsze ty inicjujesz sex

Mężczyzna powinien wykazywać inicjatywę głównie poza sypialnią. Jeśli chodzi o sex, powinna to być równa gra. Nie pozwól, aby inicjatywa gry wstępnej wychodziła zawsze z twojej strony. Nakłaniaj ją, aby uwolniła z siebie swoją zwierzęcą naturę. Może odkryjesz w ten sposób tkwiące w niej pokłady zmysłowości, o których ani ty ani nawet ona nie mieliście pojęcia.
9
Miłość
Zbyt łatwo wybaczasz jej wszystkie błędy

Przez cały czas ona powinna zachowywać się jak najlepiej potrafi (tak jak ty), zatem nie powinieneś przymrużać oka na jej złe zachowania oraz irytujące przyzwyczajenia. Nie myśl, że ona z czasem zacznie zachowywać się w taki sposób w jaki byś chciał. Jeśli drażnią Cię jej nieogolone nogi, to jej o tym wyraźnie powiedz. Nigdy nie powinieneś tolerować irytujących zachowań, takich jak krzyczenie czy publiczne wyśmiewanie się z Ciebie.
10
Mówisz jej za wcześnie “Kocham Cię” oraz powtarzasz to zbyt często

Tych dwóch małych słów nie wolno nadużywać. Należy posługiwać się nimi w sposób bardzo wyważony oraz umiarkowany, ponieważ w innym przypadku całkowicie stracą na znaczeniu. Oczywiście kobiety chciałyby, abyś im ciągle wyznawał swoją miłość, jednak ich nadużycie mocno osłabi nawet bardzo udany związek. Słowa “Kocham Cię” zachowaj na bardzo rzadkie okazje po to aby ona potrafiła je naprawdę docenić. I najważniejsze - wyznanie miłości powinno być zawsze szczere i płynąć wprost z Twojego serca.
!

Uwaga!
* Udany związek między kobietą a mężczyzną wymaga dużo pracy, uwagi oraz poświęcenia. Nigdy nie należy lekceważyć błędów - ani partnerki, ani swoich. Udawanie, że wszystko jest w porządku, narazi Wasz związek na duże niebezpieczeństwo w przyszłości.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

utrata zaufania
Kłótnia z partnerem
Toksyczny związek

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

joł
07.10.2014
Ahahahaha bardzo łatwo jest sie domyślić kto pisze te "artykuły" ... Interesujące jest to, że na temat facetów jest napisane mega obszernie, a na temat kobiet bardzo skąpo ... interesujące bardzo
Maciex
23.07.2011
Haha ja swojej co chwile wyznaje miłość xD
ams
19.12.2010
hahaha... wygląda na to, że popełniliśmy z chłopakiem wszystkie błędy. Nieźle, jednak wciąż jesteśmy razem i jest dobrze.
Filuś
30.08.2010
Hahaha!!!!! ;)