strój kruka

Jak zrobić strój kruka?

DorotaDorota - specjalista Tipy.pl
strój kruka
1 z 5
Kostium kruka to doskonałe przebranie na szkolne przedstawienie, bal karnawałowy lub imprezę z okazji Halloween. Bardzo łatwo go zrobić i to naprawdę niewielkim nakładem kosztów. Jedyna potrzebna gotowa rzecz to czarna bluza z kapturem. Jak zrobić resztę, dowiesz się poniżej.
P

* Sztywny czarny filc
* Żółty filc
* Biały filc
* Czarne boa z piór lub pocięty w pióra szeroki pasek czarnego kartonu
* Klej do tkanin
* Igła z nitką
* Bluza z kapturem
* Czarne spodnie

1
szablon dzioba
Pobierz dostępny w tym kroku szablon, powiększ go dwukrotnie, wydrukuj i wytnij. Za pomocą szablonu wytnij ze sztywnego czarnego filcu dwa identyczne elementy.
Zszyj oba kawałki dzioba wzdłuż środkowej linii. Następnie przyszyj je do kaptura bluzy.
2
strój kruka - krok 2
Teraz wytnij z żółtego filcu dwa koła, kolejne dwa (nieco mniejsze) z czarnego filcu i dwa małe półkola z filcu w kolorze białym. Naklej je jedno na drugie, jak pokazano na zdjęciu obok. Otrzymasz w ten sposób oczy kruka. Od spodu przyklej urwane z boa pióra, tworząc półpierścień z piór. Jeśli nie masz boa, potnij papier na paski, a następnie zroluj je, podkręć i powyginaj.
3
strój kruka - krok 3
Przyszyj boa z piór do górnej części rękawów bluzy. Ja nie miałam prawdziwego boa, więc zrobiłam swoje z papieru. Wycięłam szeroki pas czarnego papieru, pocięłam go na pasy, a każdy z pasów zwinęłam w rulon i powyginałam. Górę pasa okleiłam taśmą krawiecką, żeby łatwiej było mi zamocować całość do rękawa. Jeśli jednak masz w domu boa, albo zdecydujesz się na ten niewielki wydatek, zapewniam cię, że efekt będzie znacznie lepszy.
4
strój kruka - krok 4
Na końcu przyklej do kaptura bluzy oczy. Ubierz dziecko w czarne spodnie i buty i ostrożnie załóż na nie bluzę. Gdy ubierze na głowę ozdobiony kaptur, przemieni się w prawdziwego człowieka-kruka.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Dzieci rysują
8 letni chłopiec

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane