wiązanka na grób

Jak zrobić kompozycję kwiatową na grób?

flora - specjalista Tipy.pl
wiązanka na grób
1 z 5
Jedną z rzeczy jaka urzeka cudzoziemców w naszym kraju jest stary obyczaj odwiedzania grobów zmarłych. Robimy to zazwyczaj w dniu Wszystkich Świętych, choć okres października i listopada jest zazwyczaj czasem pielgrzymek na groby bliskich. Żeby grób wyglądał pięknie, warto przystroić go kwiatową kompozycją. Jak zrobić wiązankę na cmentarz, dowiesz się poniżej.
1
kompozycja na cmentarz - krok 1
Umieść w koszu lub donicy gąbkę florystyczną do kwiatów mokrych. Wcześniej zanurz ją w wodzie, aż nasiąknie wodą. Samą kompozycję należy robić warstwami. Zacznij od tyłu. Wbij w gąbkę florystyczną najwyższe kwiaty lub liście. Następnie przesuwaj się ku przodowi, umieszczając w gąbce kwiaty coraz to niższe.
2
kompozycja na cmentarz - krok 2
Nadaj kompozycji głębi, umieszczając w niej kwiaty różnych kolorów. Mogą to być na przykład margaretki. Są one bardzo trwałe, występują w wielu odcieniach i doskonale nadają się na tą okazję.
3
kompozycja na cmentarz - krok 3
Łodygi kwiatów obcinaj po skosie. Łatwiej będzie je wbić w gąbkę, a powierzchnia poboru wody będzie znacznie większa, co przedłuży żywotność całej kompozycji.
4
kompozycja na cmentarz - krok 4
Oto jak wygląda gotowa kompozycja.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Kwiaty na grób
wiązanka na cmentarz
cmentarz

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane