dynia ze swetra

Jak zrobić dynię ze swetra na Halloween?

chrapka - specjalista Tipy.pl
dynia ze swetra
1 z 7
Zrób porządki w szafie przed zimą. Może okazać się, że niektóre swetry nie będą Ci już potrzebne. Oddaj je więc wybranym organizacjom charytatywnym, aby ktoś inny miał z nich jeszcze pożytek. Zostaw sobie jednak kilka na jeden mały, halloweenowy projekt. Jeśli nie masz pomysłu na dekoracje halloweenowe stary sweter będzie jak znalazł. Potnij go, wypełnij i zrób z niego dynię. Niekonwencjonalnie i elegancko.
P

* stary sweter,
* nożyczki,
* gumki recepturki,
* woreczki foliowe,
* wstążeczka.

1
dynia ze swetra krok 1
Sweterek połóż płasko na stole lub podłodze. Jak Ci wygodniej. Odetnij jego dolną część zaczynając tuż pod pachami.
2
dynia ze swetra krok 2
Następnie odwróć wyciętą część na lewą stronę. Zbierz odcięty koniec swetra i zwiąż go mocno i ciasno gumkami recepturkami.
3
dynia ze swetra krok 3
Odwróć teraz sweter na prawą stronę. Tak będzie wyglądał związany koniec.
4
dynia ze swetra krok 4
Do środka swetra włóż woreczki foliowe (możesz też włożyć strony ze starych gazet lub cokolwiek innego).
5
dynia ze swetra krok 5
Wypełniając sweter sprawdzaj co chwilę, czy przypadkiem już wystarczy woreczków. Powinno być ich na tyle, aby nadać swetrowi okrągły kształt dyni. Zbierz drugi koniec swetra zamykając woreczki w środku i zwiąż go gumkami recepturkami.
6
dynia ze swetra krok 6
Zawiąż wstążeczkę na gumkach recepturkach, aby je zakryć. Dynia ze swetra gotowa.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane