dynia z książki

Jak zrobić dynię z książki na Halloween ?·

puapka - specjalista Tipy.pl
dynia z książki
1 z 15
Ponieważ Halloween za pasem, już czas na zabranie się za zrobienie ozdób i dekoracji na ten niezwykły wieczór. Oczywiście musowe są dynie, duchy, czy pająki. A jak dynia to oczywiście prawdziwa. Chociaż postaram się obalić tą teorię. Przedstawiam Wam sposób na zrobienie niesamowitej dyni ze starej książki. Świetnie nadaje się na udekorowanie domu czy mieszkania na Halloweenowe przyjęcie. A co najważniejsze nie zepsuje się jak prawdziwe dynie, ale posłuży na kolejne lata.
P

* kartka papieru,
* nożyczki,
* ołówek,
* stara książka,
* nożyk do cięcia papieru,
* klej,
* pomarańczowa farba w sprayu,
* patyczek,
* zielona wstążka.

1
dynia z książki krok 1
Kartkę papieru A4 złóż na pół. Namaluj na niej kształt dyni, tak jak widać na fotografii. Następnie wytnij.
2
dynia z książki krok 2
Następnie złóż kartkę na pół. Od książki oderwij okładkę i odłóż ją, nie będzie Ci już potrzebna. Przyłóż złożoną na pół kartkę w kształcie dyni do książki.
3
dynia z książki krok 3
Odrysuj na książce kształt dyni z kartki.
4
dynia z książki krok 4
Zacznij teraz wycinać wszystkie kartki z książki na kształt wyciętej z kartki dyni.
5
dynia z książki krok 5
Weź kilka kartek i wytnij z nich kształt dyni. Następnie przyłóż je do reszty kartek i odrysuj ponownie ten sam kształt.
6
dynia z książki krok 6
Wycinaj w ten sposób kolejne kartki, aż dojdziesz do końca.
7
dynia z książki krok 7
Tak powinna wyglądać gotowa, wycięta książka.
8
dynia z książki krok 8
Wzdłuż grzbietu książki nałóż warstwę kleju.
9
dynia z książki krok 9
Następnie wywiń książkę wokoło tak, aby dwie zewnętrzne kartki się spotkały. Muszą być przyłożone do siebie równo. Sklej ze sobą te kartki. Nałóż tez klej na nie z drugiej strony i przyklej do kolejnej, sąsiedniej kartki.
10
dynia z książki krok 10
Sklej jeszcze kilka kolejnych kartek, aby całość się nie rozerwała. Musisz nadawać książce kształt.
11
dynia z książki krok 11
Postaw książkę i układaj kartki tak, aby odległości między nimi były równe, a całość miała kulisty kształt. W razie potrzeby w miejscach, gdzie kartki są nieposłuszne i rozchodzą się za bardzo nałóż klej tuż przy grzbiecie i sklej je.
12
dynia z książki krok 12
Gdy klej będzie już suchy i książka będzie miała odpowiedni kształt pomaluj ją pomarańczową farbą w sprayu. Nadaj książce takiej intensywności koloru, jaka będzie Ci odpowiadała. Pozostaw książkę, by farba wyschła.
13
dynia z książki krok 13
W środek książki włóż patyk.
14
dynia z książki krok 14
Na koniec zawiąż zieloną wstążkę. Piękna dynia dekoracyjna z książki gotowa.
Strona 1 z 15

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Łuki
Dzisiaj 08:01
Zajebiste !!!!!