paznokcie duchy

Jak pomalować paznokcie na Halloween – duchy?

kanciapka - specjalista Tipy.pl
Wybierasz się na zabawę halloweenową, ale nie wiesz jak pomalować swoje paznokcie? Spróbuj namalować na nich małe duszki. Ich namalowanie nie wydaje się tak skomplikowane jak inne projekty, a wyglądają naprawdę świetnie. Żadne przyjęcie halloweenowe nie może się obyć bez duchów. Miej to na uwadze. Takie paznokcie przyciągną każde spojrzenie.
P

* czarny lakier do paznokci,
* biały lakier dekoracyjny do paznokci (taki z cieniutkim pędzelkiem),
* utwardzacz do lakieru do paznokci.

1
Paznokcie przed malowaniem spiłuj ładnie, zaokrąglij. Wytnij skórki.
2
paznokcie pomalowane na czarno
Pomaluj paznokcie na czarno. Pozostaw do wyschnięcia. Następnie nałóż drugą warstwę czarnego lakieru. Poczekaj, aż lakier całkowicie wyschnie.
3
duchy na paznokciach
Teraz bardzo uważnie namaluj na paznokciach duchy. Na wszystkich lub na wybranych. Potrzeba tutaj sprawnej ręki i trochę cierpliwości. Namalowanie takiego ducha nie powinno sprawić wiele trudności, ponieważ mogą one mieć różne kształty, co widać na zdjęciu obok. Gdy już skończysz malowanie duszków pozostaw je do całkowitego wyschnięcia.
4
Gdy biały lakier będzie suchy pomaluj paznokcie bezbarwnym utwardzaczem / utrwalaczem do lakieru do paznokci. Znów musisz poczekać, aż lakier wyschnie, ale to już ostatni raz. Myślę, że efekt jest tego wart.

Powiązane porady

kulki z filcu
Przerabianie ubrań
rude włosy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane