sowa z butelki

Jak zrobić sowę z plastikowej butelki?

chrapka - specjalista Tipy.pl
sowa z butelki
1 z 5
Pewna sowa na drzewo przyleciała. Im mniej mówiła, tym więcej słyszała. Im więcej słyszała, tym mniej mówiła. Swą wiedzą wcale się nie chwaliła. Sowa mądrość wielką ma, chcę mieć taką również ja.
P

* plastikowa 2L butelka po coca coli,
* ostry nożyk do cięcia,
* marker,
* farby,
* pędzelek.

1
sowa z butelek krok 2
Butelki po coli powinny być puste, czyste i suche. Na butelce na zdjęciu obok zaznaczono jak powinno się przeprowadzić cięcie. Podziel butelkę na cztery obszary. Denko i zwężenie będą Ci potrzebne na sowę (głowa i tułów). Resztę wyrzuć. Zaznacz sobie na swojej butelce markerem linię cięcia jak pokazuje zdjęcie obok. Bądź ostrożny przy cięciu butelki, aby się nie skaleczyć.
2
sowa z butelek krok 3
Tak jak już zostało wspomniane będziesz potrzebować dwóch elementów: denka i zwężenia butelki prowadzącego do szyjki. Resztę wyrzuć.
3
sowa z butelek krok 4
Włóż teraz jeden element w drugi, aby uzyskać to co widać na fotografii obok.
4
sowa z butelek krok 5
Teraz w sumie najtrudniejsza rzecz – malowanie butelki. Narysuj sobie na butelce markerem oczy, nos, piórka sowy. Będzie Ci dużo łatwiej malować na butelce, gdy będziesz mieć szkic. Następnie chwyć za farby i pędzelek i zacznij nanosić na sowę kolory. Farby nie powinny być wodniste, aby nie spływały po butelce. Znajdź w sobie pokłady cierpliwości i maluj sowę. Pozostaw ją do całkowitego wyschnięcia.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

elo3232
04.10.2019
fajna sowa
Marti
24.05.2013
Super artykuł