dynia z papieru

Jak zrobić dynię z papieru na Halloween?

kanciapka - specjalista Tipy.pl
dynia z papieru
1 z 12
Dynie, dynie wszędzie! Wszyscy o tej porze roku je kochamy. Proponuję zrobić dynie z papieru. Są równie urocze, jak prawdziwe. Choć, może nawet bardziej. Super prosty sposób na jesienne udekorowanie domu na Halloween. Dobry pomysł na spędzenie czasu z dziećmi i znalezienie im zajęcia na chłodne popołudnie.
P

* brystol lub papier z bloku technicznego w dyniowych kolorach,
* zielone, brązowe i czarne druciki kreatywne,
* nożyczki,
* ołówek,
* dziurkacz.

1
Dynia z papieru na Halloween krok 1
Przygotuj sobie wszystkie materiały. Papier potnij na kwadraty dowolnej wielkości: mniejsze i większe. Dzięki temu będziesz mieć dynie w różnych rozmiarach.
2
Dynia z papieru na Halloween krok 2
Weź jeden kwadrat z papieru. Złóż go na pół, następnie jeszcze raz na pół, aby otrzymać mały kwadracik. Ten mały kwadracik złóż w poprzek tak, aby powstał trójkąt.
3
Dynia z papieru na Halloween krok 3
Rozłóż teraz kwadrat. Linie zagięcia powinny wyglądać tak, jak jest to pokazane na zdjęciu obok.
4
Dynia z papieru na Halloween krok 4
Następnie chwyć nożyczki i zrób nacięcia wzdłuż naciętych linii. Ale pod żadnym pozorem nie docinaj linii do samego końca. Zostaw około 2-3 cm nieprzeciętego papieru w środku kwadratu. Gdy już to zrobisz potnij chwyć papier i prowadź nożyczki od rogu papieru do środka, aby powstał łuk. Możesz wcześniej narysować sobie te linie ołówkiem.
5
Dynia z papieru na Halloween krok 5
Tak powinien wyglądać efekt końcowy cięcia.
6
Dynia z papieru na Halloween krok 6
Dziurkaczem zrób dziurki na końcach każdej połówki 'płatka'. Zrób dziurkę również w środku.
7
Dynia z papieru na Halloween krok 7
Przełóż końcówkę drucika kreatywnego przez dziurkę środku papieru. Wywiń ją jak widać na zdjęciu, aby nie przeszła z powrotem przez papier, ale aby drucik zahaczył się o papier.
8
Dynia z papieru na Halloween krok 8
Bierz teraz po kolei każdą połówkę płatków papierowych i zakładaj je na drucik przez dziurki w nich zrobione, jedna po drugiej.
9
Dynia z papieru na Halloween krok 9
Kontynuuj zakładanie kolejnych części, aż dojdziesz do końca.
10
Dynia z papieru na Halloween krok 10
Gdy skończysz przyciśnij papier i nadaj mu pożądany kształt. Chwyć ołówek i nawiń na niego resztę drucika kreatywnego, aby zakręcił się w spiralę. Dzięki temu też, papier nie ześliźnie się tak łatwo z drucika i dynia zachowa kształt.
11
Dynia z papieru na Halloween krok 11
A oto gotowe dynie. Musisz przyznać, że wyglądają uroczo.
Strona 1 z 12

Powiązane porady

żyrandol
zagłówek do łóżka
ręcznie malowane drzewo

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane