Straszne obrazy na Halloween

Jak zrobić straszne obrazy na Halloween?

KochiKochi - specjalista Tipy.pl
Od kiedy zmienicie portrety swojej rodziny w upiorne postacie już nigdy nie będziecie patrzeć na najbliższych w taki sam sposób. Stanowią doskonałą dekorację każdej halloweenowej imprezy. Wbrew pozorom ich wykonanie nie wymaga wiele wysiłku i nie jest pracochłonne. Możecie być pewni, że zachwycą, a może nawet przestraszą niejedną osobę. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w wykonaniu niebanalnych, strasznych obrazów.
1
Zrób czarno-białe odbitki portretów twoich najbliższych.
2
Aby zdjęcia wyglądały na stare delikatnie przetrzyj je gąbką nawilżoną w roztworze wody z kilkoma kroplami czarnej farby. Poczekaj, aż odbitki wyschną.
3
Z kartonu wytnij prostokąt o wielkości zdjęcia i przyklej go do spodu fotki. Poczekaj, aż klej zaschnie. Za pomocą małych nożyczek wytnij oczy osoby na zdjęciu - otwory powinny być dokładnie o takiej wielkości jak żaróweczki - mniej więcej o średnicy 0,6mm. Aby otwory na oczy były perfekcyjnie wycięte najlepiej jest użyć dziurkacza ozdobnego do scrapbookingu.
4
Tył portretu
Otwórz ramkę, usuń szkiełko, tył ramki i włóż do środka zdjęcie. W otwory na oczach włóż małe, choinkowe żaróweczki ledowe. Światełka podłącz do prądu a następnie załóż ponownie tył ramki. Jeśli to konieczne to przyklej tył ramki taśmą klejącą.
5
Dekoracje na Halloween
Tak przygotowane ramki ze zdjęciami udekoruj sztucznymi pajęczynami.

Powiązane porady

Dynia 3D
sztuczna krew
suchy lód

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane