urodziny dziecka

Jak wybrać zabawy na urodziny dla dzieci?

IzabellaIzabella - specjalista Tipy.pl
Organizujesz przyjęcie dla dzieci i nie wiesz jakie zabawy wybrać, aby wszystkie dobrze się bawiły? Musisz pamiętać, że każde dziecko jest inne i nie musi entuzjastycznie przyjąć tej zabawy, którą uwielbia twój maluch. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na zabawy dla dziewczynek i chłopców.
P

akcesoria urodzinowe (czapeczki, balony, gwizdki itp.), opcjonalnie - gotowe gry urodzinowe dla dzieci (zobacz tutaj)

1
Na przyjęciu dla dziewczynek dobrym rozwiązaniem jest zorganizowanie mini salonu piękności. Małe elegantki chętnie pomalują paznokcie i dadzą się pomalować. Jeżeli dziewczynek jest dużo poproś jedną lub dwie mamy o pomoc, aby dzieci się nie nudziły czekając zbyt długo na swoją kolej.
2
Chłopcy zawsze chętnie pobawią się w wojnę, ale musisz wcześniej przygotować dla nich okopy i broń. Postaraj się też wymyślić jakąś niezbyt zawiłą fabułę potyczki, aby mogli się wczuć w swoje położenie i nie kłócili się o przebieg walki.
3
Dziewczynki bardzo ucieszą się, jeżeli zorganizujesz dla nich kącik z wróżbami. Możesz im wyczytywać przyszłość z herbaty lub kawy, będzie to dla nich duża frajda.
4
Jeżeli masz w domu dużo miejsca, na przyjęciu dla chłopców zorganizuj zawody sportowe. Chłopcy bardzo lubią taką zdrową rywalizację. Aby nie czuli się jak na zajęciach wychowania fizycznego przygotuj im wcześniej numery startowe oraz dyplomy i puchary za zwycięstwo w poszczególnych kategoriach.
5
Na przyjęciach mieszanych zachęć dzieci by same narysowały lub namalowały grę planszową, może być ona wzorowana np. na chińczyku lub eurobiznesie. Dzieci z wielką radością zagrają później w grę, którą same stworzyły.

Powiązane porady

Zdjęcie grupowe
przyjęcie urodzinowe
przyjęcie

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Hanka z M jak Miłośc
04.04.2012
Potrzebne nam 2 talerze . Jeden od spodu smarujemy sadzą z komina , następnie wziąśc jubilata na przeciwko osoby która jest chętna do czarowania . Nasz magik musi kazac jubilatowi smarowac pod talerzem (tam gdzie jest posmarowane sadzą) w kółko , następnie czarodziej smaruje sie palcem po całej twarzy , a jubilat robi to co on , tyle że jubilat ma palec z sadzy , co chwile kazac mu kręcic pod talerzem . Na koniec kazac się przejrzec jubilatkowi lub jubilatce w lustrze . Czekajcie na reakcje .! Miłej zabawy.
jsgibp9
20.01.2011
A JEŚLI DZIECKO KOŃCZY 12 LAT?TO JAK MYŚLICIE JAK MOŻNA ZORGANIZOWAć DZIECIOM DOBRA ZABAWE:>?POMOZCIE JAK MOZECIE...