Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić kostium szkieletora?

Jak zrobić kostium szkieletora?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Szukasz gorączkowo kostiumu dla swojego dziecka? Spokojnie, poniżej znajdziesz prosty sposób na zamienienie zwykłej piżamy w kostium szkieletora. Jeśli masz lub wiesz gdzie kupić czarną piżamę to jeszcze lepiej, ponieważ zaoszczędzisz czas na farbowaniu.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Piżama (najlepiej czarna, jeśli nie to jednokolorowa bez nadruków i ozdób)., Farba do materiału - czarna, Papier samoprzylepny o rozmiarze A4, Biała farba akrylowa (gęsta, aby pokryła czarny materiał), Czarna farba akrylowa - na ewentualne poprawki i zamalowanie guzików na czarno, Rękawiczki szkieletora (polecam model świecący w ciemności, do kupienia tutaj)
1
Szablon szkieletora

Tutaj znajdziesz szablon do wydrukowania -> Szablon szkieletora. Wydrukuj szablon i przerysuj go na papier samoprzylepny. Orginalny rozmiar jest na 2 letnie dziecko. Jeśli chcesz na starsze dziecko lub osobę dorosłą to powiększ wydruk.

2
Robienie kostiumu szkieletora 2
Zafarbuj piżamę. Podczas gdy ona będzie się farbować (przynajmniej 3 godziny moczenia w farbie) wydrukuj kościotrupa.
3
Robienie kostiumu szkieletora 3
Wytnij zarys kości ostrym nożykiem do papieru w taki sposób, aby nie uszkodzić i nie porwać papieru. Linie muszą być proste więc nie spiesz się.
4
Robienie kostiumu szkieletora 4
Weź kawałki kartonu, poprzecinaj je i ubierz na nie piżamę. Piżama powinna być naciągnięta i nie może się nigdzie marszczyć. Jeśli guziki piżamy nie są w czarnym kolorze to zamaluj je czarną farbą akrylową. Na piżamę ułóż papier z wyciętymi kościami. Jak już będziesz pewna, że dobrze go ułożyłaś to go przyklej (zrób to bardzo delikatnie i powoli). Upewnij się że wszystkie rogi i krawędzie papieru są dokładnie przyklejone do materiału, w innym przypadku farba nie chwyci równo. Do malowania użyj białej, gęstej farby akrylowej. Farbę możesz wymieszać również z proszkiem świecącym w ciemności. Wówczas w ciemnych pomieszczeniach strój będzie wyglądał na bardzo realistyczny. Jak już farba będzie gotowa to pomaluj nią piżamę w wyznaczonych miejscach.
5
Robienie kostiumu szkieletora 5
Farbę nakładaj na materiał cienkimi warstwami. Po pierwszej warstwie nie otrzymasz śnieżnobiałego koloru, dlatego będzie trzeba nałożyć ich kilka. Po nałożeniu każdej z warstw poczekaj aż farba zaschnie - około 30 minut.
6
Robienie kostiumu szkieletora 6
Pamiętaj, aby zaczekać aż farba dokładnie wyschnie zanim naniesiesz kolejną warstwę. Po 4-5 warstwach farby otrzymasz odpowiedni biały kolor. Papier odklej od piżamy dopiero wówczas, aż farba wyschnie. Farba akrylowa może się kruszyć nieco po zaschnięciu, dlatego należy odklejać papier bardzo delikatnie.
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

milka - 2012-09-19
a nie prosciej jest wyciac wydruk z bialej naklejki i nakleic na czarna pizamke?na pewno szybciej
 
Każda dziewczynka chciałaby być na balu przebierańców królewną albo... motylem. O ile pierwszy z tych strojów można by...
Jak zrobić strój motyla?
Każda dziewczynka chciałaby być na balu przebierańców królewną albo... motylem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt