Kostium szkieletora - zrób to sam

Jak zrobić kostium szkieletora?·

KochiKochi - specjalista Tipy.pl
Kostium szkieletora - zrób to sam
1 z 7
Szukasz gorączkowo kostiumu dla swojego dziecka? Spokojnie, poniżej znajdziesz prosty sposób na zamienienie zwykłej piżamy w kostium szkieletora. Jeśli masz lub wiesz gdzie kupić czarną piżamę to jeszcze lepiej, ponieważ zaoszczędzisz czas na farbowaniu.
P

* Piżama (najlepiej czarna, jeśli nie to jednokolorowa bez nadruków i ozdób).
* Farba do materiału - czarna
* Papier samoprzylepny o rozmiarze A4
* Biała farba akrylowa (gęsta, aby pokryła czarny materiał)
* Czarna farba akrylowa - na ewentualne poprawki i zamalowanie guzików na czarno
* Rękawiczki szkieletora (polecam model świecący w ciemności, do kupienia tutaj)

1
Szablon szkieletora

Tutaj znajdziesz szablon do wydrukowania -> Szablon szkieletora. Wydrukuj szablon i przerysuj go na papier samoprzylepny. Orginalny rozmiar jest na 2 letnie dziecko. Jeśli chcesz na starsze dziecko lub osobę dorosłą to powiększ wydruk.

2
Robienie kostiumu szkieletora 2
Zafarbuj piżamę. Podczas gdy ona będzie się farbować (przynajmniej 3 godziny moczenia w farbie) wydrukuj kościotrupa.
3
Robienie kostiumu szkieletora 3
Wytnij zarys kości ostrym nożykiem do papieru w taki sposób, aby nie uszkodzić i nie porwać papieru. Linie muszą być proste więc nie spiesz się.
4
Robienie kostiumu szkieletora 4
Weź kawałki kartonu, poprzecinaj je i ubierz na nie piżamę. Piżama powinna być naciągnięta i nie może się nigdzie marszczyć. Jeśli guziki piżamy nie są w czarnym kolorze to zamaluj je czarną farbą akrylową. Na piżamę ułóż papier z wyciętymi kościami. Jak już będziesz pewna, że dobrze go ułożyłaś to go przyklej (zrób to bardzo delikatnie i powoli). Upewnij się że wszystkie rogi i krawędzie papieru są dokładnie przyklejone do materiału, w innym przypadku farba nie chwyci równo. Do malowania użyj białej, gęstej farby akrylowej. Farbę możesz wymieszać również z proszkiem świecącym w ciemności. Wówczas w ciemnych pomieszczeniach strój będzie wyglądał na bardzo realistyczny. Jak już farba będzie gotowa to pomaluj nią piżamę w wyznaczonych miejscach.
5
Robienie kostiumu szkieletora 5
Farbę nakładaj na materiał cienkimi warstwami. Po pierwszej warstwie nie otrzymasz śnieżnobiałego koloru, dlatego będzie trzeba nałożyć ich kilka. Po nałożeniu każdej z warstw poczekaj aż farba zaschnie - około 30 minut.
6
Robienie kostiumu szkieletora 6
Pamiętaj, aby zaczekać aż farba dokładnie wyschnie zanim naniesiesz kolejną warstwę. Po 4-5 warstwach farby otrzymasz odpowiedni biały kolor. Papier odklej od piżamy dopiero wówczas, aż farba wyschnie. Farba akrylowa może się kruszyć nieco po zaschnięciu, dlatego należy odklejać papier bardzo delikatnie.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

sztuczna rana
Maska z masy papierowej
Maska ptaka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

milka
19.09.2012
a nie prosciej jest wyciac wydruk z bialej naklejki i nakleic na czarna pizamke?na pewno szybciej