wrzuta

Jak ściągać z Wrzuty?
GwiazdeczkaGwiazdeczka - specjalista Tipy.pl

Ściąganie filmów i plików muzycznych z Wrzuty jest bardzo proste jednak potrzeba do tego celu odpowiedniego oprogramowania. Do ściągania filmów nie tylko z Wrzuty ale również z innych serwisów polecam wtyczkę do przeglądarki Firefox DownloadHelper.
P

* Przeglądarka Firefox
* Video DownloadHelper

1

Przeglądarkę możesz ściągnąć tutaj -> Firefox  a wtyczkę tutaj -> Video DownloadHelper.

2
Po zainstalowaniu Firefoxa zainstaluj wtyczkę. Po jej instalacji zamknij program Firefox i uruchom go od nowa.
3
Ikonka Video DownloadHelper
Ikonka Video DownloadHelper powinna pojawić się tuż obok paska adresu. Jej wygląd to trzy szare kulki. Jeśli wejdziesz na stronę na której znajduje się filmik ikonka stanie się aktywna (kulki zmienią kolor na żółty, zielony i czerwony i będą się poruszać).
4
ściąganie za pomocą DownloadHelper
Jak ikonka będzie aktywna kliknij na strzałkę obok niej (klikając dokładnie na ikonkę otworzy się okno z serwisami obsługiwanymi przez ten program), wybierz odpowiedni plik i podaj ścieżkę gdzie chcesz go zapisać.
5
Teraz musisz tylko skonwertować plik na avi lub jeśli chcesz go mieć na swoim odtwarzaczu - na mp4. Do tego celu będzie ci potrzebny program np. Easy FLV Converter 5.1 (do ściągnięcia za free na prawie każdej stronce z programami).
?

Wskazówki
* Jeśli ikonka nie jest aktywna na stronie gdzie znajduje się film na Wrzuta.pl wówczas odśwież stronę lub kliknij na play aby film zaczął się odtwarzać.

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane