paznokcie na Halloween – czaszki

Jak pomalować paznokcie na Halloween – czaszki?

megaramegara - specjalista Tipy.pl
paznokcie na Halloween – czaszki
1 z 5
Jeśli jesteś fanką oryginalnych pomysłów i nie wyobrażasz sobie wyjścia z domu bez pomalowanych paznokci, pewnie szukasz inspiracji na ich odmienienie z okazji Halloween. Mam nadzieję, że spodoba ci się mój pomysł: paznokcie na Halloween – czaszki. Jak je wykonać dowiesz się poniżej.
P

* baza pod lakier do paznokci
* biały lakier do paznokci, matowy (ja użyłam OPI Alpine Snow)
* czarny lakier do paznokci
* dłutka kulkowe (sondy dwustronne) do zdobienia paznokci
* dłutko lub cieniutki pędzelek do zdobienia paznokci
* utrwalacz do lakieru

1
paznokcie na Halloween - krok 1
Najpierw nałóż na paznokcie bazę pod lakier. Następnie pomaluj je białym lakierem do paznokci (w moim przypadku OPI Alpine Snow). Żeby otrzymać efekt krycia pokazany na zdjęciu obok, będziesz potrzebować trzech warstw tego lakieru. Poczekaj 15 minut, aż lakier wyschnie, zanim przejdziesz do następnego kroku.
2
paznokcie na Halloween - krok 2
Odrobinę czarnego lakieru wylej na kawałek folii aluminiowej. Zanurz w nim większą kulkę sondy dwustronnej do zdobienia paznokci. Za jej pomocą zrób na każdym paznokciu dwie duże kropki. Będą to oczodoły czaszek.
3
paznokcie na Halloween - krok 3
Teraz zrób otwory nosowe. Zanurz w czarnym lakierze mniejszą końcówkę sondy. Na każdym paznokciu zrób dwie kropki, położone na tyle blisko siebie, by zlały się w całość. Popatrz na zdjęcie, żeby zobaczyć co powinnaś otrzymać.
4
paznokcie na Halloween - krok 4
Cieniutkim pędzelkiem zrób na końcówkach paznokci pionowe kreski. Będą to zęby. Poczekaj 15 minut, aż lakier wyschnie. Na koniec nałóż na paznokcie utrwalacz. Proste prawda?
Strona 1 z 5

Powiązane porady

ozdoby do włosów
Kostium na Halloween
sztuczna rana

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane