paznokcie na Halloween – mumie

Jak pomalować paznokcie na Halloween – mumie?·

megaramegara - specjalista Tipy.pl
paznokcie na Halloween – mumie
1 z 6
Jaki jest najlepszy halloweenowy akcent dla kogoś, kto nie chce inwestować w kosztowne przebrania? Oczywiście paznokcie. W tym artykule pokażę ci jak ozdobić paznokcie motywem mumii. Ta dekoracja doskonale sprawdzi się w tegoroczne Halloween.
P

* baza pod lakier do paznokci
* utrwalacz do lakieru do paznokci
* czerwony lakier do paznokci
* biały lakier do paznokci (ja użyłam China Glaze Snow)
* czarny lakier do paznokci (China Glaze Liquid Leather)
* cienki pędzelek do zdobienia paznokci
* sonda dwustronna (dłutko kulkowe) do zdobienia paznokci
* kawałek folii

1
paznokcie na Halloween - krok 1
Nałóż na paznokcie bazę pod lakier. Następnie pomaluj je na biało, nakładając 2 lub więcej warstw lakieru. Poczekaj minimum 8 minut, dopóki lakier nie wyschnie. Dopiero wtedy przejdź do następnego kroku.
2
paznokcie na Halloween - krok 2
Teraz za pomocą cienkiego pędzelka zrób na paznokciach paski w różnych kierunkach. Możesz to zrobić mało precyzyjnie. Paski powinny dzielić paznokieć na „bandaże”, którymi owinięta jest mumia. Nie musisz cały czas powtarzać tego samego schematu, każdy paznokieć może być pomalowany inaczej. Spójrz na zdjęcie obok, żeby zobaczyć jak wygląda efekt końcowy.
3
paznokcie na Halloween - krok 3
Na kawałek folii wylej odrobinę czarnego lakieru do paznokci. Zanurz w nim większą końcówkę sondy dwustronnej do zdobienia paznokci. Zrób nią po dwa koła na każdym paznokciu. Poczekaj kilka minut, aż lakier wyschnie.
4
paznokcie na Halloween - krok 4
W ten sam sposób zrób na czarnych kołach nieco mniejsze białe kółka. Powinnaś otrzymać białe koło z czarną obwódką. Poczekaj kilka minut, aż lakier częściowo wyschnie. Następnie, za pomocą mniejszej końcówki sondy, zrób na środku białych kółek czerwone kropki. Poczekaj 15 minut, aż czerwony lakier wyschnie.
5
paznokcie na Halloween - krok 5
Na koniec nałóż na paznokcie utrwalacz. Staraj się dotykać ich bardzo delikatnie, żeby nie zniszczyć zrobionego wcześniej wzoru.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

strój wiatru
Kostium na Halloween
przebranie za krasnoludka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane