Pajęczyny z papieru

Jak zrobić pajęczynę z papieru?

BrumkaBrumka - specjalista Tipy.pl
Pajęczyny z papieru
1 z 8
Halloween już za kilka dni dlatego pora zacząć przygotowywać dekoracje. Poniżej znajdziesz prosty sposób na wycięcie pajęczyn z kolorowego papieru. Twoje dzieci będą zachwycone!
P

* Kolorowy papier
* Nożyczki

1
Pajęczyna na Halloween 1
Kartkę podetnij tak, aby była kwadratem. Najlepiej od razu użyć kolorowych karteczek do origami o wymiarze 7,5cm. Kartkę zegnij na pół na ukos.
2
Pajęczyna na Halloween 2
Z złóż karteczkę jeszcze raz na pół po skosie.
3
Pajęczyna na Halloween 3
Teraz trzymaj karteczkę w taki sposób, aby górny wierzchołek był skierowany w dół do ciebie. Podziel górny bok na 3 równe części i wyobraź sobie z każdego punku prostą idącą ku dolnemu wierzchołkowi. Teraz zegnij prawą część trójkąta w lewo (wzdłuż wyznaczonej prawej linii). Kieruj się obrazkiem obok.
4
Pajęczyna na Halloween 4
Teraz zagnij analogicznie lewą część trójkąta na wierzch. Odetnij górną część karteczki, na obrazku zaznaczoną na czerwono. Pajęczynki z papieru możesz użyć jako podstawki pod kubki, zrobienia z nich girlandy lub nakleić na ręcznie robioną kartkę okolicznościową.
5
Pajęczyna na Halloween 5
Górną część trójkąta podetnij w półokrąg skierowany w dół (patrz obrazek). Równolegle do krzywej na górze narysuj kolejne na całym trójkącie, jednak nie rysuj ich do końca z lewej strony (zostaw kilka mm).
6
Pajęczyna na Halloween 6
Teraz wytnij paski (zaznaczono je na obrazku na czerwono). Uważaj, aby nie przeciąć lewej krawędzi.
7
Pajęczyna na Halloween
Delikatnie rozłóż pajęczynę. Jeśli chcesz możesz delikatnie przeprasować je żelazkiem, aby wyprostować zagięcia.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Ania
08.02.2016
A mi się udało hehe :-)
ja
19.10.2015
beznadziejnie "wytłumaczone"! numeru 4 nie potrafie zobic!
Toficzek
07.01.2015
Trochę bardzo skomplikowane.
Klaudia246
31.10.2014
Pomoże mi ktoś z tym zgięciem analogicznym?
elwirakop
31.10.2014
Niestety, chyba jestem za głupia, bo nic mi nie wychodzi...
zozol
24.10.2014
Okropne!!!! Nie można nic zrozumieć. Jestem w połowie i nic. :(