Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić french manicure na Halloween?

Jak zrobić french manicure na Halloween?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (184 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jesteś fanką klasycznych stylizacji paznokci? Połącz swoje upodobania z nutką halloweenowego szaleństwa. Co mam na myśli? Paznokcie na Halloween w postaci pomarańczowo-czarnego frencha. Całości dopełni uroczy pajączek zsuwający się ukradkiem z serdecznego palca.
Rzeczy, których potrzebujesz:
baza pod lakier do paznokci, utrwalacz lakieru do paznokci, pomarańczowy lakier do paznokci (ja użyłam lakieru Illamasqua – kupiony na Allegro), czarny lakier do paznokci, biały lakier do paznokci (może być China Glaze Snow), cienki pędzelek do zdobienia paznokci, taśma do zdobienia paznokci, dłutko kulkowe (sonda dwustronna) do zdobienia paznokci
1
Na paznokcie nałóż bazę pod lakier. Poczekaj, aż wyschnie.
2
Pomaluj paznokcie pomarańczowym lakierem. Do osiągnięcia efektu pokazanego na zdjęciu będziesz musiała nałożyć 2-3 warstwy lakieru. Przed nałożeniem kolejnej warstwy zawsze poczekaj, aż poprzednia dobrze wyschnie. Lakier zastosowany przeze mnie to Illamasqua Gamma (pomarańczowy). Kupiłam go wiosną na Allegro. Jeśli jednak nie dostaniesz tego lakieru, użyj innego w podobnym, jak najbardziej jaskrawym odcieniu. Po pomalowaniu paznokci poczekaj około 8 minut, aż lakier całkowicie wyschnie.
3
Teraz na wszystkich paznokciach, prócz palca serdecznego, zrób czarne paski, tak jakbyś robiła french manicure. Najprościej będzie posłużyć się specjalną taśmą do zdobienia paznokci. Naklejasz ją na płytce paznokcia poniżej jego górnej krawędzi (wszystko zależy od szerokości czarnego paska – im dłuższe paznokcie, tym powinien on być szerszy, czyli taśmę należy nakleić niżej). Następnie malujesz paznokieć nad paskiem czarnym lakierem do paznokci. Pasek maluj w kierunku od krawędzi paska do krawędzi paznokcia.
Jak zrobić kły wampira?
Jak zrobić makijaż piratki?
Jak pomalować buzię dziecka - nietoperz?
Jak zrobić strój detektywa?
4
Gdy lakier dobrze wyschnie, ostrożnie usuń taśmę. Możesz teraz przystąpić do ozdabiania palca serdecznego. Na folię aluminiową wylej odrobinę czarnego lakieru do paznokci. Zanurz w nim cienki pędzelek do zdobienia paznokci i zaczynając od lewej dolnej krawędzi paznokcia, zacznij robić proste kreski, rozchodzące się promieniście z jednego punktu. Następnie połącz te kreski małymi łukami, tworząc pajęczynę. Domaluj jedną pionową kreskę ciągnącą się prostopadle, aż do połowy paznokcia.
5
Za pomocą szerszej końcówki sondy zrób na paznokciu czarne kółko, łączące się z namalowaną przed chwilą kreską. Będzie to korpus pajączka. Poczekaj kilka minut, aż lakier dobrze wyschnie.
6
Cieńszą końcówką sondy zrób dwa małe, białe kółka – oczy pająka. Zostaw do wyschnięcia.
7
Na białych kółkach zrób dwie czarne kropeczki – źrenice. Cienkim pędzelkiem zanurzonym w czarnym lakierze narysuj też odnóża pająka. Pozostaw lakier do całkowitego wyschnięcia.
8
Na koniec bardzo ostrożnie nałóż na paznokcie utrwalacz do lakieru. Gotowe.
 5/5 (184 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt