lampiony z koronki

Jak zrobić lampiony z koronki?·

poulina - specjalista Tipy.pl
lampiony z koronki
1 z 5
Te lampiony wyglądają elegancko zarówno, w dzień jak i o zmroku. Koronka zapewnia dyskretną grę świateł i cienia, sprawiając, że oświetlone tymi lampionami wnętrze nabiera tajemniczego, romantycznego charakteru. Takie lampioniki doskonale nadają się na kolację we dwoje lub każdą inną okazję, od której oczekujesz odrobiny intymności i wyciszenia.
P

* koronka lub koronkowa serwetka
* małe szklaneczki
* pistolet z klejem na gorąco
* nożyczki
* utwardzacz do tkanin (opcjonalnie)

1
lampion z koronki - krok 1
Przygotuj wszystkie potrzebne materiały. Będzie ci potrzebna koronka (najlepiej w postaci szerokiej wstążki, ale może to być również serwetka, z której wytniesz wybrany fragment), małe szklaneczki, nożyczki i pistolet z klejem na gorąco.
2
lampion z koronki - krok 2
Wytnij pas koronki o 1 cm dłuższy, niż obwód szklaneczki. Jeśli nie korzystasz z gotowej koronki, tylko wycinasz fragment serwetki, istnieje ryzyko, że koronka może się strzępić. Warto wówczas utwardzić ją za pomocą utwardzacza do tkanin. Jeśli go nie posiadasz, możesz posmarować obciętą krawędź koronki bezbarwnym lakierem do paznokci i pozostawić do wyschnięcia.
3
lampion z koronki - krok 3
Owiń koronkę dookoła szklaneczki i przyklej klejem na gorąco. Nanieś klej w kilku miejscach szklaneczki, by dobrze zamocować koronkę. Sklej również boki koronki.
4
lampion z koronki - krok 4
Lampion gotowy. Włóż do niego zwykły podgrzewacz lub podgrzewacz LED. Poczekaj do wieczora, by sprawdzić, jak zrobiona przez ciebie dekoracja odmienia twój pokój.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

jesienne liście - dekoracja na jesień
zagłówek do łóżka
dekoracje na ścianę

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane