zaproszenia komunijne

Jak zrobić zaproszenia komunijne?

SagaSaga - specjalista Tipy.pl
Pierwsza Komunia Twojego dziecka, jest dla niego wielkim wydarzeniem. Co powiesz na to, aby wraz z nim wykonać własnoręcznie zaproszenia na tę uroczystość? Osoby którym wręczysz takie niezwykłe zaproszenia na pewno będą czuły się wyjątkowo. Poniżej znajdziesz instrukcję jak je wykonać.
P

* Papier, który będziesz mogła włożyć do drukarki, najlepiej biały lub kremowy,
* Komputer,
* Drukarkę,
* Koperty,
* Program komputerowy do wykonania kartek,

1
Wybierz wielkość papieru-zaproszenia. Zazwyczaj zaproszenia są jednostronne, ale mogą być również składane. Rozmiar powinien być około 10cm x 14cm, lub 12cm x 16cm. Przy takich wymiarach będziesz miała sporo miejsca na napisanie wybranego tekstu, a papier łatwo się zmieści w drukarce.
2
Dopasuj do wielkości zaproszenia koperty. Pomyśl co chcesz napisać, możesz np. napisać "Mamy zaszczyt zaprosić (tu wpisz imię/imiona) na Pierwszą Komunię Świętą naszej córki/syna".
3
Musisz umieścić na zaproszeniu również inne informacje tj. godzinę o której odbywa się uroczystość, miejsce, oraz jeśli planujesz przyjęcie również powinnaś to napisać w zaproszeniu, np. "po uroczystości w kościele zapraszamy na poczęstunek (napisz gdzie)".
4
Poszukaj w programie lub w Internecie obrazków pasujących do podkreślenia uroczystości, np. kiść winogron, hostia, kielich i dodaj je do zaproszenia.
5
Nie zapomnij umieścić informacji, że prosisz o potwierdzenie czy dana osoba będzie mogła zaszczycić Was swoją obecnością, wpisz numer telefonu i datę do kiedy oczekujesz na informację.
6
Ustaw w komputerze ustawienia wydruku i sprawdź podgląd wydruku. Wydrukuj jeden egzemplarz na próbę. Jeśli coś nie jest dokładnie tak jak powinno być, popraw ustawienia i wydrukuj pożądaną liczbę zaproszeń.

Powiązane porady

różaniec i modlitewnik
sukienki komunijne
Pierwsza komunia

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane