Warkocz duński

Jak zrobić warkocz duński?

AakritiAakriti - specjalista Tipy.pl
Warkocz duński
1 z 9
Warkocz duński to nic innego jak warkocz francuski ale pleciony na odwrót. W przypadku warkocza francuskiego pasma włosów przekładamy jedno nad drugim. Warkocz wówczas jest płaski, blisko głowy. Robiąc warkocz duński pasma włosów przeplatamy pod spodem zaś sam warkocz jest wypukły i jakby nad głową. Poniżej dokładna instrukcja wraz ze zdjęciami.
1
Robienie warkocza duńskiego 1
Zbierz włosy z czubka głowy i podziel je na 3 części.
2
Robienie warkocza duńskiego 2
Lewe pasmo przełóż POD pasmo środkowe. Następnie przełóż prawe pasmo pod pasmo środkowe.
3
Robienie warkocza duńskiego 3
Przytrzymaj w prawej ręce wszystkie 3 pasma włosów. Palcem wskazującym lewej ręki zagarnij trochę włosów z lewej części głowy i dodaj je do lewego pasma. Włosy powinny być zagarnięte z obszaru około 3-5 cm znajdującego się zaraz poniżej włosów, które wchodzą już w skład warkocza.
4
Robienie warkocza duńskiego 4
Przełóż lewe pasmo pod pasmo środkowe. Podczas przekładania lewego pasma pod środkowym złap pasmo środkowe lewą ręką i je odciągnij na bok (na lewo).
5
Robienie warkocza duńskiego 5
Przytrzymaj teraz w lewej ręce wszystkie pasma włosów i dodaj nowe włosy prawą ręką do prawego pasma.
6
Robienie warkocza duńskiego 6
Przełóż prawe pasmo pod pasmem środkowym w taki sam sposób jak poprzednio. Pociągnij pasma dociskając splot warkocza.
7
Robienie warkocza duńskiego 7
Powtarzaj kroki 3-6 aż spleciesz warkocza.
8
Robienie warkocza duńskiego
Jak już dojdziesz poniżej szyi wówczas kontynuuj zaplatanie warkocza w dalszym ciągu przekładając kolejno prawe i lewe pasmo POD pasmem środkowym.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

kok na czubku głowy
kucyk nieład

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

ana
17.03.2015
Klik, ale przecież taki warkocz trzeba poluzować, wtedy wydaje się zapleciony grubych włosów. No i można go zrobić na wcześniej natapirowanych włosach.
tyłek
16.03.2015
Tak to warkocz holenderski nie duński
Klik
13.03.2015
Ładnie wygląda, ale nie u osób z małą ilością włosów i w dodatku z cienkimi, raczej się nie sprawdzi i nie będzie robił takiego efektu.
pfffff
13.03.2015
beznadzieja instrukcja
oliweczka
19.02.2015
Wspaniały fauny modny i na szybko♥
werka
26.04.2013
Super!sproboje napewno :-)
ana
16.09.2012
Angielskie "Dutch braid" to nie warkocz duński. "Dutch" oznacza "holenderski".