paznokcie biedronki

Jak zrobić paznokcie biedronki?·

megaramegara - specjalista Tipy.pl
paznokcie biedronki
1 z 7
Chyba każdy lubi biedronki. Kojarzą się z latem, łąką i marzeniami. Nawet w chłodny jesienny dzień możesz zachować wspomnienie lata, malując biedronki na swoich paznokciach. Nie jest to skomplikowane. Szczegóły zdradzam poniżej.
P

* baza pod lakier do paznokci
* czerwony lakier do paznokci
* czarny lakier do paznokci
* biały lakier do paznokci
* cienki pędzelek do zdobienia paznokci
* sonda dwustronna (dłutko kulkowe) do zdobienia paznokci
* opcjonalnie: utrwalacz lakieru do paznokci i taśma do zdobienia paznokci

1
paznokcie biedronki - krok 1
Nałóż na paznokcie bazę pod lakier. Gdy wyschnie, pomaluj je czerwonym lakierem do paznokci. Prawdopodobnie będziesz musiała nanieść kilka jego warstw, 2-3 powinny wystarczyć.
2
paznokcie biedronki - krok 2
Gdy czerwony lakier wyschnie, pomaluj końce paznokci na czarno. Jeśli jesteś profesjonalistką, możesz pomóc sobie taśmą do zdobienia paznokci. Naklej ją w wybranym miejscu i pomaluj na czarno tą część paznokcia, która znajduje się powyżej taśmy. Gdy lakier wyschnie, ostrożnie oderwij taśmę.
3
paznokcie biedronki - krok 3
Cienkim pędzlem do zdobienia paznokci zrób przez środek każdego paznokcia pionowy pasek.
4
paznokcie biedronki - krok 4
Wylej odrobinę czarnego lakieru na kawałek folii aluminiowej. Zanurz w nim jedną końcówkę sondy do zdobienia paznokci. Zrób na paznokciach kropki, jak na prawdziwe biedronki przystało. Poczekaj 10-15 minut, aż lakier całkowicie wyschnie.
5
paznokcie biedronki - krok 5
Teraz wylej na osobny kawałek folii odrobinę białego lakieru do paznokci. Zanurz w nim sondę i zrób na pomalowanych na czarno końcówkach paznokci po dwie białe kropki – oczy biedronki. Pozostaw lakier do całkowitego wyschnięcia.
6
paznokcie biedronki - krok 6
Na koniec pokryj paznokcie utrwalaczem lakieru. Gotowe.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane