goście na przyjęciu komunijnym

Jak posadzić gości na przyjęciu komunijnym?

SagaSaga - specjalista Tipy.pl
Coraz częściej przyjęcia komunijne robi się dla znacznej ilości gości. Jeśli chcesz, by wszyscy czuli się dobrze i nie byli skrępowani, powinnaś wcześniej pomyśleć jak ich usadzić. Zapewnisz sobie tym dobry nastrój, a potrawy z pewnością będą lepiej smakowały. Poniżej znajdziesz kilka rad i wskazówek, które pomogą Ci uniknąć zamieszania podczas sadzanie gości przy stole.
P

* Kartoniki z nazwiskami

1
Przystępując do rozsadzenia gości ustalamy przede wszystkim miejsce honorowe. W miarę możliwości powinno się ono znajdować naprzeciwko okien, tak aby osoba która w tym dniu obchodzi święto miała wszystkich gości w polu widzenia.
2
Jeśli przyjęcie odbywa się w domu, gospodarz i gospodyni powinni zająć miejsce blisko wyjścia, aby w razie potrzeby mogli odejść od stołu nie przeszkadzając innym. Nakrycia nie powinny być ułożone zbyt ciasno, aby zapewnić gościom, a zwłaszcza tym najmłodszym, maksimum swobody.
3
Nie powinniśmy zapominać także o sadzaniu dzieci z rodzicami, pomoże to nam w uniknięciu zbędnego zamieszania podczas wydawania posiłków. Powinni oni zajmować miejsca oddalone od wejścia do kuchni, aby nie utrudniać dostępu do stołu. Najlepszym rozwiązaniem jest zorganizowanie osobnego stolika dla dzieci.
4
W usadzaniu gości pomocne będą drukowane lub ręcznie wykonane wizytówki. Najlepsze będą kartoniki z białego brystolu formatu biletu wizytowego, mogą być ozdobione motywem komunijnym. Możesz je wykonać samodzielnie w domu lub tez zamówić w zakładzie poligraficznym. Powinny zawierać imię i nazwisko gościa.
5
Kartoniki z nazwiskami gości kładziemy na kieliszku do wina, lub na złożonej serwetce albo też talerzyku deserowym. Możemy je również ustawić z prawej strony nakrycia. Goście zasiądą wówczas na odpowiednich miejscach, a zorganizowane przez Ciebie przyjęcie komunijne będzie z pewnością udane.

Powiązane porady

Menu pierwszokomunijne
sukienki komunijne
Pierwsza komunia

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane