Obraz z łusek szyszek - jesienna sowa

Jak zrobić obraz - jesienna sowa?·

AliaAlia - specjalista Tipy.pl
Obraz z łusek szyszek - jesienna sowa
1 z 5
Poniżej przedstawiam pomysł na wykonanie jesiennego obrazu sowy z łusek szyszek. Łuski możesz znaleźć pod większością drzew iglastych lub pozbierać szyszki a następnie oderwać z nich łuski. Łuski szyszek są bardzo podobne do piór stąd też pomysł zrobienia z nich sowy.
P

* Brystol
* Ramka
* Łuski szyszek
* Płaskie krążki drewna na oczy
* Mniejsze krążki drewna (z cieńszych gałęzi) na źrenice
* Kawałek kory z drzewa
* Liście
* Pistolet z klejem na gorąco (do kupienia tutaj)

1
Materiały potrzebne do zrobienia obrazu sowy
Zbierz potrzebne materiały.
2
Obraz sowy 2
Wyciągnij szklaną szybkę z ramki i pomaluj ją od spodu na biało. Z drugiej strony narysuj markerem zarys sowy siedzącej na gałęzi.
3
Obraz sowy 3
Za pomocą kleju na gorąco przyklejaj na szkle łuski szyszek. Zacznij od głowy sowy. Najpierw przyklej większe drewniane kółka (przekrój gałęzi) - będą to oczy a następnie przyklej wokół nich łuski szyszki. Wyklejając sowę kieruj się zdjęciem poniżej. Łuski przyklejaj w różnych kierunkach, jedne niech zachodzą na inne bardziej a kolejne mniej - dzięki temu uzyskasz efekt dłuższych i krótszych piór.
4
Obraz sowy
Za pomocą sekatora utnij małe kawałki z cienkiej gałązki i przyklej je na drewniane kółka. Będą to źrenice sowy. Gałąź na której siedzi sowa możesz zrobić z cienkich drewnianych gałązek lub kory drzewa, które przykleisz gorącym klejem do szkła. Do gałęzi przyklej kilka kolorowych liści spryskanych wcześniej lakierem w sprayu lub pomalowanych Mod Podge.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

dekoracja ze słoików
wbijanie gwoździ
ogródek w słoiku

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane