Suszenie włosów na okrągłej szczotce

Jak suszyć włosy na okrągłej szczotce?

AliaAlia - specjalista Tipy.pl
Suszenie włosów na szczotce sprawia, że włosy są o wiele gładsze przez co bardziej się błyszczą i wyglądają na zdrowsze. Suszenie w ten sposób nie jest trudne, jednak wymaga nieco praktyki.
P

* Suszarka
* Grzebień
* Okrągła szczotka
* Jedwab do włosów (opcjonalnie)

1
Suszenie włosów na szczotce 1
Umyj włosy, nałóż na nie piankę modelującą i poczekaj aż przeschną. Opcjonalnie użyj suszarki, jednak pamiętaj, że jeśli będziesz jej często używać włosy będą przesuszone i zaczną się rozdwajać. Z tego powodu należy używać suszarki możliwie jak najrzadziej.
2
Suszenie włosów na szczotce 2
Zacznij od unoszenia włosów u nasady. Bierz kolejne pasma włosów, nawijaj je na szczotkę i susz, równocześnie unosząc i wyciągając włosy u nasady. W ten sposób "podnieś" włosy na całej głowie.
3
Suszenie włosów na szczotce 3
Następnie przesusz delikatnie końcówki włosów, jeśli są jeszcze zbyt mokre.
4
Suszenie włosów na szczotce 4
Nałóż na włosy odrobinę jedwabiu. Jedwab możesz nałożyć na całe włosy, jednak najwięcej go powinno znaleźć się na końcówkach. Jedwab wygładzi i nabłyszczy twoje włosy a poza tym zapobiegnie rozdwajaniu się końcówek. Pamiętaj, aby trzymać suszarkę cały czas w dół. Powietrze powinno dmuchać od nasady włosów w kierunku końcówek. Dzięki temu łuski włosa będą zamknięte a włosy wygładzone.
5
Suszenie włosów na szczotce 5
Zacznij suszenie włosów od dolnych partii głowy. Wydziel sekcję włosów znajdujących się zaraz nad karkiem. Przytrzymaj włosy pomiędzy szczotką a suszarką i pomału przesuwaj obydwie ręce w dół ku końcówkom.
6
Suszenie włosów na szczotce 6
Końcówki włosów nawiń na szczotkę pod spód i pociągnij ją w dół razem z suszarką. Czynność tą powtarzaj, aż końcówki będą suche i równo wywinięte.
7
Suszenie włosów na szczotce 7
Włosy z wierzchu możesz wywijać w przeciwnym kierunku niż włosy pod spodem, jednak nie jest to konieczne. Kierunek wywijania włosów zależy tylko od twoich upodobań.
8
Suszenie włosów na szczotce 8
Na koniec skieruj głowę w dół, przesusz ją zimnym powietrzem suszarki które domknie łuski włosów i spryskaj je lakierem dodającym objętości.
?

Wskazówki
* Włosy trzeba suszyć zgodnie z kierunkiem ich wzrostu. Ciepłe powietrze zamknie i wygładzi włosy. Jeśli będziesz suszyć włosy w przeciwnym kierunku wówczas włosy będą spuszone i sianowate.
* Jeśli suszysz włosy ciepłym powietrzem wówczas po zakończeniu skieruj na nie zimne powietrze. Dzięki temu łuski włosa się zamkną a włosy będą bardziej błyszczące.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

#18412
28.03.2013
Uwielbiam suszyć włosy na okrągłej szczotce. Wyglądają po tym dużo lepiej niż jak po normalnym wysuszeniu. Jednak ja nie rezygnuję z suszenia włosów suszarką. Suszę je z tym że przed suszeniem używam mgiełki termoochronnej lub suszę włosy chłodnym powietrzem.