Przyjęcie komunijne

Jak wybrać miejsce na przyjęcie komunijne?

SagaSaga - specjalista Tipy.pl
Poszukując lokalu do podjęcia gości komunijnych, musisz zadbać o to aby był odpowiednio duży, tzn. dopasowany powierzchnią użytkową do ilości zaproszonych gości, tak aby było im wygodnie. Lokal powinien być dostosowany do ustawienia stołów, podania posiłku i powinien mieć miejsce w którym dzieci będą mogły się bawić.
1
Musisz policzyć ile gości planujesz zaprosić, a następnie ocenić swoje możliwości finansowe. Musisz również zdecydować, czy chcesz aby miejsce do zabawy dzieci było w tej samej sali co będzie spożywany posiłek, czy oddzielnie. Po dokonaniu tych zestawień będziesz mieć zarys lokalu jakiego potrzebujesz.
2
Ustal limity. Jeżeli nie masz dość funduszy na urządzenie przyjęcia w lokalu i chcesz zorganizować je w domu, musisz ograniczyć liczbę gości. Wynajęcie lokalu nie znaczy, że musi to być najdroższy lokal w mieście, bo nie zawsze najdroższe znaczy najlepsze. Ustal swoje potrzeby i spróbuj dopasować oferty lokalowe i powierzchniowe.
3
Pomyśl co będzie potrzebne do "wyposażenia" lokalu. Czy będziesz potrzebować podgrzewanego karteru na którym ustawisz gorące jedzenie, czy raczej jedzenie będzie przygotowane w kuchni i podane przez kelnera. Sprawdź położenie toalety, czy jest ona w pobliżu sali bankietowej. Może będziesz chciała aby podczas przyjęcia była jakaś muzyka, wówczas musisz zadbać o sprzęt grający itp.
4
Możesz zapytać księdza, czy w budynku parafialnym, nie ma jakiejś sali do wynajęcia na przyjęcie komunijne. Może ktoś z rodziny ma większe mieszkanie i chętnie udostępni go na przyjęcie komunijne.
5
Zamiast przyjęcia, możesz urządzić grilla, w specjalnie do tego wyposażonym miejscu. Czasem koszt takiego miejsca jest dużo niższy niż lokalu, a również może być doskonałym miejscem na urządzenie przyjęcia komunijnego.
6
Zrób wywiad pośród znajomych którzy urządzali przyjęcie komunijne w ubiegłym roku. Zapytaj o usytuowanie lokalu, menu, obsługę itd. Taki wywiad może ci wiele ułatwić i pomóc w podjęciu decyzji i poszukiwaniu ofert.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane