woda z cytryną

Woda z cytryną – właściwości.

hugger - specjalista Tipy.pl
woda z cytryną
1 z 11
Woda z cytryną pita jest zazwyczaj w letnie, upalne dni, aby przynieść sobie ulgę i nawodnić organizm. Zimą zaś dodajemy cytrynę do herbaty. Jednak mimo wszystko zaniedbujemy ten owoc, często nie zdając sobie sprawy z tego, że ma on naprawdę mnóstwo właściwości leczniczych. Picie wody z cytryną potrafi zdziałać cuda. Woda jest niezwykle potrzebna naszemu organizmowi. W połączeniu z cytryną tworzą duet doskonały. Jakie więc korzyści płyną z picia takiej wody? Odpowiedź poniżej.
1
właściwości wody z cytryną - 1

Woda z cytryną na żołądek. Cytryna przyniesie ulgę w problemach żołądkowych. Jeśli więc dręczą Cię nudności, zgaga, odbijanie się, wzdęcia, zaparcia, kamienie żółciowe czy pasożyty, dodaj cytrynę do gorącej wody i wypij. Dzięki regularnemu piciu soku z cytryny jelita pracują wydajniej i efektywniej usuwają resztki z naszego organizmu. Ponadto, cytryna oczyszcza krew. Niektórzy twierdzą, że sok z cytryny pomaga nawet pozbyć się czkawki. Cytryna pomaga wątrobie w produkcji żółci, co z kolei świetnie wpływa na dobre trawienie. Jakie więc korzyści płyną z picia takiej wody? Odpowiedź poniżej.

2
właściwości wody z cytryną - 2

Woda z cytryną na cerę. Cytryna, jako naturalny środek antyseptyczny, pomaga leczyć problemy skóry. Zawarta w cytrynie witamina C działa odmładzająco na cerę, dodatkowo ją rozświetlając. Zatem codzienne picie wody z cytryną może zdziałać cuda. Pomoże w walce ze zmarszczkami i wągrami.

3
właściwości wody z cytryną - 3

Woda z cytryną na dziąsła. Również i tutaj przyda się cytryna. Jeśli przyłożysz świeżo wyciśnięty sok z cytryny do bolącego zęba i dziąsła, ból ustąpi lub znacznie się zmniejszy. Masowanie dziąseł sokiem z cytryny pomoże zapobiec lub zatrzymać krwawienie z dziąseł. Ponadto działa jak środek odświeżający oddech. To się chyba każdemu przyda.

4
właściwości wody z cytryną - 4

Woda z cytryną na infekcje gardła. Męczy Cie ból gardła lub zapalenie migdałków? Pij sok z cytryny. Dzięki swoim właściwościom antybakteryjnym cytryna poradzi sobie i z takimi dolegliwościami. Na chore gardło zmieszaj sok z połowy cytryny z połową szklanki wody i płucz gardło.

5
właściwości wody z cytryną - 5

Woda z cytryną na utratę wagi. Ta opcja szczególnie spodoba się Paniom. I nie ma tutaj żadnego fałszu. Regularne picie ciepłej wody z cytryną i miodem naprawdę pomoże w zrzuceniu zbędnych kilogramów. Musisz jednak pamiętać, że samo picie wody z cytryną nie zdziała cudu. Odżywiaj się dobrze i ćwicz, popijając taką właśnie wodę.

6
właściwości wody z cytryną - 6

Woda z cytryną na wysokie ciśnienie. A to wszystko dzięki zawartości potasu. Cytryna pomaga w kontrolowaniu ciśnienia, zawrotów głowy, nudności. Pomaga ciału i umysłowi zrelaksować się poprzez redukcję stresu.

7
właściwości wody z cytryną - 7

Woda z cytryną na reumatyzm. Cytryna działa moczopędnie. Zatem woda z cytryną pomoże przy reumatyzmie i zapaleniu stawów. Wypłucze toksyny i bakterie z organizmu, usuwając je wraz z moczem, a to bardzo ważne przy wspomnianych schorzeniach.

8
właściwości wody z cytryną - 8

Woda z cytryną na gorączkę. Woda z cytryną pomoże na gorączkę, dreszcze, czy grypę. Już nasze babcie i ich babcie to wiedziały. Warto więc, szczególnie zimą, zwiększyć spożywanie wody z sokiem z cytryny.

9
właściwości wody z cytryną - 9

Woda z cytryną na problemy z oddychaniem. Włączając w to astmę. Regularne picie wody z cytryną pomoże w spokojnym łapaniu oddechu.

10
właściwości wody z cytryną - 10

Woda z cytryną na krew. Znana jest bowiem ze swoich właściwości oczyszczających krew. Każdemu z nas się to przyda.

Strona 1 z 11

Powiązane porady

winogrona
arbuz
Jajecznica bez masła

Komentarze (15)

* Pola wymagane

Magda
05.05.2016
Ja od jakiegoś czasu (około 3 miesiące) pije ciepła wodę cytryna znacznie skóra mi się poprawiła nie mam przebarwień ani żadnych "syfów" bez problemu się załatwiam także wpływa korzystnie na samo poczucie polecam! :)
ilonafilon
11.02.2016
Bardzo często zdarza mi się wypić wodę z cytryną i modem na czczo. Ma niewiele kalorii. Jej pozytywne działanie polega na tym, że solidnie przeczyszcza i podkręca metabolizm. Działa także dobroczynnie na drogi moczowe. Woda z cytryną pomaga oczyścić organizm z toksyn. Jest uznawana za jeden ze składników kuracji odtruwających. Aby wzmocnić jej działanie można przygotować miksturę zawierającą dodatkowo pieprz Cayenne. Letnia woda, cytryna, pieprz i miód do smaku to doskonałe rozpoczęcie dobrego dnia.
bluem
18.04.2015
Reklamy można i trzeba wyłączyć, wtedy można spokojnie czytać. Przekonanie nie jest równoznaczne z czytaniem więc pozostanę przy wodzie z syropem Paola.
FFDS
25.03.2015
Po kiego grzyba dzielić artykuł na 12 podstron??????? Rozumiem, że chodzi tylko i wyłącznie o nawalanie reklamami. Interii już dziękuję, nie będę tu zaglądał - na onet i WP też - bo tam tak samo dziady robią :(
Moko
05.08.2013
Woda z cytryną na dziąsła??? To chyba żart. Owoce cytrusowe, ze względu na zawartość kwasów, niszczą dziąsła.
Buras
15.07.2013
Zerżnę każdą która pije sok z cytryny z wodą!
J.K.
11.07.2013
Jak kiedyś dostanę nadkwasoty co mi się nie zdarza odkąd przestałem używać cytryny jak już wcześniej pisałem to z czystej ciekawości sprawdzę czy mi pomoże WODA z cytryną. Spróbuje także napić się wody z cytryną bez powodu i zobacze jaki będzie skutek pod warunkiem że nie zapomnę kupić cytryny która od długiego czasu przestała dla mnie istnieć. Z drugiej strony żyje na tym świecie stosunkowo długo i odkąd pamiętam nawet lekarze zalecali pić herbatę z cytryną a tu nagle a tu nagle taki przewrót że to jest szkodliwe ale nie zamierzam wnikać w szczegóły bo nie mam na to czasu. Pozdrowienia dla elien.
elien
10.07.2013
Woda z cytryna ma te wlasciwosci, a nie herbata!!
Cytryna w polaczeniu z herbata jest szkodliwa dla zdrowia!
Pisze wyraznie woda, woda... z cytryna...
J.K.
08.06.2013
Ciekawa sprawa z tym działaniem cytryny na nadkwasotę. Unikam cytryny jak ognia odkąd zorientowałem się że po dodaniu choćby odrobiny soku z cytryny np. do herbataty dostaje niesamowitej nadkwasoty i muszę szybko szukać jakiegoś leku na tą dolegliwość. Z tego powodu jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć w to co tu piszą. J.K.
grazyna2
04.06.2013
Dodam jeszcze taką właściwość - taka woda znakomicie ugasi pragnienie, po wypiciu poczujesz ulgę. Mojemu mężowi pomaga tez na kaca..