Dzieci komunijne

Jak dekorować pomieszczenie na przyjęcie komunijne?

SagaSaga - specjalista Tipy.pl
Po uroczystości w kościele, goście przyjdą na poczęstunek i pierwszą rzeczą na jaką zwrócą uwagę będzie dekoracja pomieszczenia. Powinna ona odzwierciedlać charakter uroczystości, ale zarazem być wykonana ze smakiem.
1
Zdecyduj gdzie urządzisz przyjęcie, czy to będzie twoje mieszkanie, czy restauracja, czy plebania. Od powierzchni pomieszczenia zależy ile dekoracji będziesz potrzebować.
2
Powinnaś ocenić jakiego rodzaju dekoracje byś chciała umieścić w pomieszczeniach dla gości, może w którymś z pomieszczeń/pokoju będziesz chciała urządzić pomieszczenia do zabawy dla dzieci.
3
Oceń czy masz wystarczająco miejsca w pokojach, może będziesz potrzebować wynieść niektóre meble lub je poprzesuwać.
4
Dekoracje powinny mieć charakter religijny. Poszukaj nakrycia stołu, serwetek i innych dodatków z motywem religijnym. Ustaw świeczniki, świeże kwiaty i inne dodatkowe dekoracje.
5
Zaplanuj dekoracje w pastelowych kolorach, zestaw je harmonijnie, tak aby uświetniały wyjątkowość przyjęcia i sprawiły radość Twojemu dziecku.
6
Dodatkowo możesz zaplanować odpowiednią muzykę, która będzie nadawać tło przyjęciu i tworzyć komunijny nastrój.

Powiązane porady

Pieniądze na komunię
jadłospis na przyjęcie
pierwsza komunia święta

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

max123
13.05.2012
no świetny plan tylko co dalej? ja skorzystałam z gotowych rozwiązań i kupiłam świece oraz śliczne serwetki w enjoyu.stół przyozdobiłam jeszcze białymi różami. biała porcelana... myslę że będzie magicznie