Czapka z koszulki

Jak zrobić czapkę z t-shirta?

chrapka - specjalista Tipy.pl
Przyszły chłodniejsze dni i należy się do nich odpowiednio przygotować. Obowiązkowo rękawiczki na dłonie, szale na szyje i czapki na głowę. Zacznij od tych najcieńszych, aby powoli, im temperatury stają się niższe przechodzić do coraz cieplejszych. Zacznijmy więc od przygotowania się na chłodną jesień i zróbmy sobie czapeczkę z koszulki. Tak, jest to możliwe. Tylko zobacz.
P

* marker,
* szablon (opcjonalnie),
* nożyczki,
* igła,
* nitka,
* klej do tkanin,
* koszulka.

1
Czapka z koszulki krok 1
Pobierz dostępny tutaj szablon na czapeczkę. Powiększ go w zależności od tego na czyją głowę ma pasować czapeczka.
2
Odwróć koszulkę na lewą stronę. Rozłóż ją płasko na stole.
3
Czapka z koszulki krok 3
Odrysuj szablon na wybranej koszulce tuż przy dolnym szwie, tak jak widać na zdjęciu. Możesz też narysować taką czapeczkę nie używając szablonu, nie jest to zbyt trudne.
4
Następnie wytnij narysowany kształt z koszulki.
5
Czapka z koszulki krok 5
Teraz masz dwie opcje do wyboru. Możesz zszyć krawędzie koszulki lub skleić je klejem do tkanin. Pamiętaj, żeby zrobić to na lewej stronie.
6
Czapka z koszulki krok 6
Z pozostałego materiału z koszulki możesz zrobić kwiatki i ozdobić nimi czapeczkę. Po prostu potnij koszulkę na paski i zwiń je w spiralę dodatkowo obracając je wokół własnej osi. Odwróć gotową czapkę na prawą stronę. Kwiatki przyszyj lub przyklej z boku do czapeczki.
7
Czapka z koszulki krok 7
Czapka gotowa. Zawiąż jeszcze tylko jej czubek w supełek jeśli chcesz. Będzie wtedy jeszcze piękniejsza.
8
Czapka z koszulki krok 8
A oto czapeczka z innej koszulki, w bardzo modnym musztardowym kolorze. Zrobiłam ją troszkę mniejszą. Dlaczego?
9
Czapka z koszulki krok 9
A no dlatego, że to nie jest czapeczka na moją głowę, tylko na głowę tego słodziaka.

Powiązane porady

jesień
zima
Moda i Styl ubierania

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

zenek50zenek
07.03.2013
nie lepiej kupić?