Import towarów z Chin

Jak importować z Chin?
BiznesBiznes - specjalista Tipy.pl

Import towarów z Chin jest dobrym pomysłem na biznes pod warunkiem że wiemy co importować. Importować może każdy jednak niezbędna również wiedza o rynku chińskim, znajomość zasad realizacji transakcji w handlu zagranicznym oraz oczywiście o towarze, który chcesz importować a następnie nim handlować.
P

* znajomość języka angielskiego

1
Największym na świecie serwisem internetowym łączących importerów z eksporterami z całego świata jest serwis alibaba.com. Rejestracja w serwisie jest bezpłatna.
2
wybór kraju
Klikając na wybraną kategorię wyświetlane zostają produkty eksporterów z całego świata. Aby zobaczyć wyłącznie produkty chińskie należy użyć filtra znajdującego się w na górze strony.
3
Po rejestracji w serwisie możesz wysyłać zapytania do różnych potencjalnych eksporterów i importerów. Jeśli uda Ci się skojarzyć ofertę kupna któregoś z importerów z ofertą sprzedaży możesz zarobić prowizję. Możesz zgłosić również swoją ofertę kupna. Eksporterzy będą wówczas przesyłać do ciebie oferty sprzedaży. W ten sposób możesz zdobyć podstawowe informacje o danym rynku.
4
Jeśli nie wiesz jaki towar wybrać do importu wówczas wybierz jakiś z działu "Hot Products Top 20". Są to produkty które obecnie się najlepiej sprzedają (co oznacza że jest teraz na nie duży popyt).
5
Kupisz taniej produkty od producenta. Dlatego zwracaj uwagę kto jest sprzedawcą. Czy producent czy pośrednik.
6
Portal częściowo sprawdza wiarygodność producentów. Jeśli kupujesz od chińskiego producenta sprawdź czy obok oferty widnieje znaczek certyfikatu zaufania TrustPass® (Verified by ZD Info.) i czy jest to "Gold Supplier".
7
Jeśli nie jesteś pewien jak importować towar skorzystaj z pomocy specjalisty. Np. firma Verico Experts pomoże Ci skontrolować jakość zamawianego towaru, sprawdzi wiarygodność partnera w Chinach, zbada rynek który cię interesuje oraz pomoże Ci tam nawet założyć firmę.
?

Wskazówki
* Sprawdź jeszcze serwisy www.made-in-china.com oraz www.globalsources.com. Wiarygodność producentów na www.made-in-china.com sprawdzana jest przez szwajcarską firmę SGS.
* Istnieje serwis polski bigchina.pl jednak ofert jest o wiele mniej niż w wyżej wymienionych portalach.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane