Pierwsza komunia

Jak świętować Pierwszą Komunię wraz z dzieckiem?
SagaSaga - specjalista Tipy.pl

Pierwsza Komunia to wielkie wydarzenie dla Twojego dziecka. Zapewne chcesz aby był to wyjątkowy dzień dla niego, ale również dla ciebie i twojej rodziny. Poniżej znajdziesz porady jak otworzyć serce i uroczyście przeżyć komunię wraz z dzieckiem.
1
Otwórz swoje serce. W tym wyjątkowym dniu Twoja pociecha pierwszy raz przyjmie Ciało Chrystusa, który oddał swoje życie na krzyżu aby zgładzić nasze grzechy.
2
Skup swoje myśli na mszy świętej. Nie zaprzątaj ich obiadem i innymi sprawami organizacyjnymi. Słuchaj słowa bożego w skupieniu.
3
Dobrze by było gdybyś przed uroczystością przystąpiła do spowiedzi świętej, aby podczas uroczystości przyjąć Komunię.
4
Oczyść swoje serce ze wszelkich żalów i złości wobec nieprzyjaciół. Bądź szczęśliwa, radosna i daj to odczuć najbliższym, a szczególnie twojemu dziecku.
5
Pomódl się, wyrażając wdzięczność za dar Komunii Świętej twojego dziecka. Podziękuj Bogu za dary które od niego otrzymałeś. Nie zamartwiaj się tym czego nie udało ci się osiągnąć.
6
Zrób postanowienie poprawy, jeśli twój dotychczasowy kontakt z Bogiem pozostawiał wiele do życzenia. Swoją postawą dasz przykład swojemu dziecku. Uczęszczajcie razem na każdą niedzielną mszę świętą i przyjmujcie Komunię Świętą. Pomyśl nad dodatkowym uczestnictwem w życiu kościelnym, mszach świętych nie tylko w niedzielę i święta, ale również w majówkach, różańcach i innych uroczystościach odbywających się w twojej parafii.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

mateo22
14.11.2016
Te zdjęcia to są chyba z pseudo Komunii Modernistycznej na Zachodzie ....... hańba Komunia na rękę to Świętokractwo ........