Zaproszenie komunijne

Jak powinny wyglądać zaproszenia komunijne?

SagaSaga - specjalista Tipy.pl
Przyjęcie z okazji Pierwszej Komunii dziecka powinno być starannie przygotowane. Planowanie powinniśmy rozpocząć z pewnym wyprzedzeniem, aby nic nie mogło nas zaskoczyć. Podczas przygotowań musimy pomyśleć także o specjalnych zaproszeniach. Nasze dziecko będzie się wówczas czuło wyjątkowo zapraszając gości na swoją uroczystość i wręczając zaproszenia.
1
Zaproszenia na Pierwszą Komunię należy dostarczyć do gości z pewnym wyprzedzeniem, najlepszym terminem będzie około miesiąc przed planowaną uroczystością. Najlepiej dostarczyć je osobiście, jeśli jednak nie jesteśmy w stanie dotrzeć do niektórych osób, możemy wysłać je pocztą. Pamiętajmy jednak, aby zrobić to na tyle wcześnie, aby goście mogli dać nam odpowiedź.
2
Obecnie w sklepach istnieje ogromny wybór zaproszeń komunijnych, zatem ich zakup nie będzie stanowił żadnego problemu. Pamiętaj jednak, by idąc po zaproszenia wziąć ze sobą dziecko. To jego święto i to ono powinno wybrać. Ważne jest, by wszystkie zaproszenia były takie same. Takie gotowe zaproszenia posiadają ozdobne motywy, tekst, a naszym zadaniem jest tylko ich wypełnienie.
3
Jeśli chcemy, aby nasze zaproszenia były wyjątkowe, sami możemy skomponować ich treść i dobrać odpowiednia symbolikę. Wybierzemy format, rodzaj papieru i różnorodne dodatki. Zamówienie na takie zaproszenia możemy złożyć w punkcie poligraficznym. Pamiętaj jednak, by zamówienia takie składać z dużym wyprzedzeniem, zakład może mieć wielu klientów i jeśli zrobisz to za późno, może nie zdążyć na czas.
4
Zastanawiasz się jakie zaproszenia wybrać? Wybór masz ogromny – mogą to być najprostsze rozkładane kartki, rozkładane koperty, a także karty stylizowane na zwój pergaminu czy otwieranego listu. Spotykane są również zaproszenia w formie rozkładanej książeczki czy takie do postawienia.
5
Odpowiednio napisane zaproszenie powinno zawierać informacje o nadawcy, czyli dziecko wraz z rodzicami imię osoby/osób do której jest kierowane. W treści zaproszenia musimy napisać o wydarzeniu i jego najważniejszym bohaterze. Nie zapomnij podać dokładnej godziny, daty i miejsca uroczystości. Jeśli przyjęcie organizujesz w lokalu dopisz tę informację.
6
Możesz zrobić sama zaproszenia komunijne. Aby je zrobić będziesz potrzebować programu Program Word i drukarki. W programie możesz utworzyć swój własny tekst, wstawić zdjęcie swojego dziecka które będzie przystępować do komunii świętej, wstawić odpowiednie tło - np zdjęcie hostii, krzyża czy jakiekolwiek inne (w Wordzie należy wstawić zdjęcie jako znak wodny który będzie stanowić tło dla tekstu w dokumencie). Pamiętaj aby ustawić odpowiednią wielkość zaproszenia, aby zmieściło się do koperty.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

spowiedź
różaniec i modlitewnik
Pierwsza komunia

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane