Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak udekorować talerz na Wigilię?

Jak udekorować talerz na Wigilię?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Dekoracja świątecznego stołu jest równie ważna, co wystrój domu i przystrojenie choinki. Pomysłów jest bardzo wiele. Poniżej znajdziesz kilka z nich. Mam nadzieję, że zainspirują cię na tyle, by wdrożyć je w tegoroczne bożonarodzeniowe dekoracje.
1
dekoracja talerza świątecznego - 1

Satynowa skarpeta

Stanowi nie tylko dekorację talerza, ale również praktyczne etui na sztućce. Zrób szablon skarpety i wytnij w dwóch egzemplarzach z kawałka satynowego materiału. Połóż oba kawałki jeden na drugim, prawą stroną do środka. Zaszyj dół i boki, a następnie wywiń skarpetę na prawą stronę. Odwiń ją u góry i zaprasuj. Możesz „cholewkę” skarpety dodatkowo ozdobić. Przyczep do skarpety dwa kawałki materiałowej wstążki, a do nich przywiąż litery z inicjałami gościa, który ma zająć dane miejsce przy świątecznym stole.

2
dekoracja talerza świątecznego - 2

Kokarda ze wstążki

Prościej już chyba nie można. Potrzebujesz satynowej wstążki, aksamitnej tasiemki i dwóch bombek choinkowych w kolorach współgrających z kolorami wstążki i tasiemki. Serwetkę zwiń w rulon. Owiń ją satynową wstążką, którą następnie zawiąż w kokardę. U spodu węzła kokardy przeciągnij tasiemkę. Do każdego z jej końców przywiąż bombkę.

3
dekoracja talerza świątecznego - 3

Asparagus

Elegancka i niedroga ozdoba świątecznego talerza. Wystarczy, że w sklepie florystycznym zakupisz kilka dekoracyjnych gałązek z czerwonymi kulkami. Na talerzu połóż gałązkę asparagusa i gałązkę dekoracyjną. Zwiąż je ozdobną wstążką. Do wstążki przymocuj winietkę z imieniem gościa (opcjonalnie).

4
dekoracja talerza świątecznego - 4

Piankowe śnieżynki

W sklepie z akcesoriami kup śnieżynki wykonane z pianki dekoracyjnej. Możesz również wykonać je samodzielnie, korzystając z zamieszczonych np. tutaj szablonów (zmodyfikuj ich rozmiar). Gotowe śnieżynki pomaluj złotą brokatową farbą. Pięknie będą wyglądać położone na serwetce z podobnym motywem.

5
dekoracja talerza świątecznego - 5

Prezenciki

Święta kojarzą się wszystkim z prezentami, dlaczego więc nie użyć ich do dekoracji świątecznego stołu? Małe pudełeczka dostaniesz w sklepie z biżuterią. Jeśli dysponujesz chwilą czasu, możesz je również wykonać samodzielnie. Do pudełka włóż czekoladkę i przewiąż je złotym sznureczkiem. Połóż pudełko na talerzu, a obok niego umieść związane kokardą sztućce.

6
dekoracja talerza świątecznego - 6

Cynamon

Ta dekoracja kusi nie tyle wyglądem, co zapachem. Na serwetce umieść pałeczki cynamonowe i przewiąż całość wstążką. Doczep do nich wykonaną z filcu ozdobę, np. choinkę. Jeśli chcesz pozostać w korzennym klimacie, zamień ozdoby z filcu na świąteczne pierniczki.

 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Oto kilka inspiracji i pomysłów na oryginalne dodatki na wigilijny stół.  Twoje świąteczne nakrycie stołu wcale nie...
Jak urozmaicić nakrycie stołu wigilijnego?
Oto kilka inspiracji i pomysłów na oryginalne dodatki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt