Pudełko ozdobione makaronem

Jak ozdobić pudełko makaronem?

SoneaSonea - specjalista Tipy.pl
Pudełko ozdobione makaronem
1 z 11
Na pierwszy rzut oka wygląda jak ozdobna szkatułka. Takie pudełeczko będzie świetnym prezentem pod choinkę. Jest bardzo proste do zrobienia, jednak dość pracochłonne. Możesz być pewna, że efekt końcowy jest wart poświęconego czasu. Pudełeczko wykonane tą metodą wygląda bardzo atrakcyjnie i z pewnością zachwyci niejedną osobę. Poniżej znajdziesz wskazówki, dzięki którym wykonasz niesamowite pudełeczko na skarby dla bliskiej osoby.
P

* Pudełko - drewniane lub kartonowe
* Pistolet na gorący klej
* Makaron - różne kształty i rozmiary
* Nakrętki po napojach na nóżki pudełka
* Farba (w sprayu lub zwykła)
* Kartonowe pudełko np. po płatkach kukurydzianych (na kwiatka)
* Ołówek
* Nożyczki

1
Pudełko z makaronu 1
Z kartonu po np. płatkach wytnij koło. Powinno być ono na tyle duże, aby zmieściło się na środku pokrywki pudełka a nawet było nieco mniejsze. Na tym kółku będziemy tworzyć kwiatka, którego następnie przykleimy do pokrywki. Do kółka przyklej makaron. Układaj go w kolisty sposób (możesz użyć dowolnego makaronu, niekoniecznie takiego, który jest na zdjęciu). Po zrobieniu z makaronu kwiatka odstaw go na bok, aby klej wysechł.
2
Pudełko z makaronu 2
Nakładaj klej na makaron i przyklejaj go na boki przykrywki i boki dolnej części pudełka.
3
Pudełko z makaronu 3
Nałóż przykrywkę na pudełko i zaznacz ołówkiem linię na bokach dolnej części pudełka.
4
Pudełko z makaronu 4
Od tej linii w dół będzie można przyklejać makaron. Ważne, aby nie nakleić makaronu na linii albo powyżej niej. W innym przypadku nie będzie możliwości nałożenia pokrywki. Przyklej zatem makaron i odłóż na bok aby wysechł.
5
Pudełko z makaronu 5
Nałóż klej na dolną część kartonowego kółka na którym jest zrobiony makaronowy kwiatek i przyklej go do wierzchu przykrywki pudełka. Za pomocą makaronu penne i makaronu w kształcie małych muszelek wyklej wzór liści dookoła kwiatka.
6
Pudełko z makaronu 6
Resztę przykrywki wyklej makaronem spaghetti lub linguine (jest bardziej spłaszczony od spaghetti).
7
Pudełko z makaronu 7
Zrób nogi pudełka z zakrętek po napojach. Sklej ze sobą po 2 duże zakrętki dolną ich częścią do siebie. Na ich wierzch przyklej mniejszą nakrętkę. Odłóż na bok i poczekaj aż klej wyschnie.
8
Pudełko z makaronu 8
Do spodu pudełka w każdym z jego rogów przyklej nogi z zakrętek.
9
Pudełko z makaronu 9
Pozostaw pudełko na noc do całkowitego wyschnięcia.
10
Pudełko z makaronu
Pomaluj pudełko farbą w wybranym kolorze. Możesz użyć do tego farby w sprayu jednak będzie ci ciężko pomalować wewnętrzne części makaronów. Do pomalowania wnętrz użyj cienkiego pędzelka.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

lampion z papieru
przeźroczyste bombki choinkowe

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane