Poduszka Mikołaj

Jak zrobić poduszkę Mikołaja?
mugga - specjalista Tipy.pl

Poduszki potrafią zmienić pomieszczenie. Warto o tym pomyśleć wybierając świąteczne lub tematyczne dekoracje naszego domu. Skoro święto Mikołaja i samo Boże Narodzenie tuż tuż, warto już teraz pomyśleć o dekoracjach świątecznych, i właśnie o poduszkach. Poduszka Mikołaj wszystkim powie, że czuć święta i prezenty. A może to taka poduszka będzie prezentem?
P

* czerwony materiał,
* duże czarne guziki,
* białe futerko,
* metr,
* poduszka,
* maszyna do szycia,
* szpilki,
* igła,
* nitka.

1
Zmierz wymiary poduszki. Dodaj do długości każdego boku kilka centymetrów, na szycie.
2
Następnie odmierz i wytnij z czerwonego materiału dwa kwadraty lub prostokąty o pobranych przed chwilą wymiarach.
3
Połóż jeden z tych kwadratów przed sobą tak, jakby miał leżeć na poduszce. Odmierz dość szeroki pasek, który miałby iść przez jego środek. Długość tego paska powinna być równa wysokości materiału, szerokość natomiast zależy już tylko od Ciebie. Wytnij z białego materiału taki pasek.
4
Następnie na maszynie do szycia przyszyj białe futerko na środku do prawej strony jednego z czerwonych elementów, z góry na dół.
5
Przyszyj teraz odręcznie dwa lub więcej guzików na białym futerku. Nasza poduszka będzie brzuszkiem Mikołaja.
6
Połóż teraz dwa czerwone materiały jeden na drugim tak, aby stykały się prawymi stronami. Pasek z futerkiem powinien więc znaleźć się w środku. Zepnij je szpilkami.
7
Zszyj na maszynie trzy boki kwadratów przy ich brzegu, czwartego nie zaszywaj do końca.
8
Odwróć teraz zszyty materiał na prawą stronę. Włóż do środka poduszkę i już ręcznie zaszyj resztę poszewki Mikołaja. Gotowe.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane