damskie paski

Jak wiązać pasek?·

frEAk - specjalista Tipy.pl
damskie paski
1 z 5
Pasek może stać się idealnym i najłatwiejszym do dopasowania ozdobnikiem Twojego stroju. Niezależnie od tego czy zakładasz sukienkę czy spodnie odpowiednio dobrany pasek zdziała cuda. Może wzbudzić zainteresowanie, podkreślić talię, dodać 'tego czegoś' do wyglądu ulubionej sukienki, może przełamać kolorystykę lub dopasować szeroką tunikę do bioder. Dlatego ważnym jest, aby umieć go nosić. Jak zatem nosić i wiązać pasek? Odpowiedź poniżej.
1
Wiązanie paska sposób 1

Pojedynczy supeł. Załóż pasek i przełóż jego koniec przez sprzączkę, zahacz na wybraną dziurkę. Nie przekładaj paska przez szlufkę. Następnie włóż koniec paska pod spód tej części, która Cie oplata, wyjmij całkiem do góry. Następnie przełóż ten koniec przez zrobioną w wyniku poprzedniego ruchu pętelkę. Zaciśnij. Wygląda ładnie i jest bardzo proste w wykonaniu.

2
Wiązanie paska sposób 2

Supeł – pętelka. Załóż pasek i zapnij go na wybranej dziurce. Następnie przełóż koniec paska przez tą część która Cie oplata. Wyciągnij koniec paska całkiem do góry. Następnie włóż końcówkę paska w szlufkę i przeciągnij do końca. Gotowe.

3
Wiązanie paska sposób 3

Dwa supły. Załóż pasek i zapnij go. Powtórz wszystkie czynności z kroku drugiego. Następnie chwyć ponownie za końcówkę paska i przełóż ją przez część paska wokół ciała pod spodem, prowadząc pasek od dołu do góry. Następnie przełóż ten koniec przez zrobioną w wyniku tego ruchu pętelkę, zupełnie jak w kroku pierwszym. Ta da!

4
Wiązanie paska sposób 4

Po prostu supeł. Przyłóż pasek do bioder, ale nie zapinaj na sprzączkę. Owiń sprzączkę końcówką paska prowadząc ją nad sprzączką, następnie pod nią i wyciągając końcówkę paska do góry. Potem załóż tą końcówkę na wierzch i prowadząc ją przez sprzączkę zaciśnij.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane