Podkładki świąteczne

Jak zrobić podkładki pod szklanki w kształcie bombek choinkowych?
frEAk - specjalista Tipy.pl

Święta za pasem. Warto pomyśleć już teraz o świątecznych dekoracjach choinkowych i udekorowaniu całego domu. Nie możesz przy tym zapomnieć o świątecznym stole, jako, że jest on bardzo ważną częścią Świąt Bożego Narodzenia. Zrób zatem świąteczne podkładki pod filiżanki. A jeśli zrobisz je naprawdę duże, możesz postawić na nich talerze. Co Ty na to?
P

* filc w dwóch wybranych kolorach,
* szablon,
* nożyczki,
* brokat,
* klej,
* ołówek,
* szpilki,
* maszyna do szycia,
* notki w kolorach filców.

1
Podkładki świąteczne krok 1
Pobierz dostępny tutaj szablon bombki na podkładkę. Dopasuj go odpowiednio do pożądanej wielkości i wydrukuj. Następnie pomniejsz nieznacznie wzór bombki i wydrukuj go ponownie. W ten sposób masz dwie bombki nieznacznie różniące się rozmiarem. Od mniejszej odetnij wystająca część, aby zostało tylko koło.
2
Podkładki świąteczne krok 2
Koło z mniejszej bombki podziel ołówkiem na cztery części, jak widać na zdjęciu obok. W ten sposób będziemy ozdabiać bombkę. Linie możesz też narysować poziomo, może być ich mniej lub więcej. Jak wolisz. Poćwicz.
3
Podkładki świąteczne krok 3
Następnie przetnij figurę wzdłuż narysowanych linii.
4
Odrysuj elementy pociętego koła na różnych kolorach filcu tak, aby stworzyć fajny wzór.
5
Od szablonu bombki odrysuj bombkę na wybranym kolorze filcu i wytnij go.
6
Podkładki świąteczne krok 6
Na bombce z filcu (wyciętej z większego szablonu) ułóż wycięte w kroku czwartym elementy i ułóż je na bombce tak, jak chcesz. Przypnij szpilkami.
7
Podkładki świąteczne krok 7
Odręcznie lub na maszynie do szycia przyszyj elementy do siebie używając nici w kolorach odpowiadających kolorom filcu.
8
Podkładki świąteczne krok 8
W miejscu bombki, które przeznaczone jest na zawieszkę nałóż klej. Przyklej na nim brokat. Pozostaw, do wyschnięcia.
9
Podkładki świąteczne krok 9
Podkładka bombka gotowa. Zrób więcej do kompletu.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane