choinka z szyszek

Jak zrobić choinkę z szyszek z bombkami z wełny?

frEAk - specjalista Tipy.pl
choinka z szyszek
1 z 8
Zamień zwykłe szyszki w piękne choinki. Dzięki temu, że są malutkie naddaje im to niesamowitego uroku. Choinki z szyszek możesz wykorzystać jako ozdoby bożonarodzeniowe w domu czy mieszkaniu, ale jest to też świetny pomysł na prezent. Choinka pod choinkę? Czemu nie! Dorób do szyszek śliczne bombki z czesanki wełnianej i podziwiaj swoje dzieło.
P

szyszki, czesanka wełniana (do kupienia tutaj), igła do filcowania (do kupienia tutaj), styropian, klej, niewielkie szpulki, brokat.

1
wełna czesankowa
Szyszka powinna być w miarę rozłożysta. Jej łuski nie powinny być zbite i ciasno osadzone koło siebie.

Weź odrobinkę czesanki, naprawdę niewiele. Pamiętaj, że w razie czego możesz dodać czesankę, aby powiększyć kulkę, natomiast jeśli kulka będzie za duża, to już nie odejmiesz z niej czesanki.
2
Choinka z szyszki krok 3
Wbij igłę w środek wydzielonej czesanki, a następnie wbij czubek igły w styropian. Obracaj wełną wokół igły formując kulkę. Co jakiś czas podnoś igłę do góry, aby czesanka nie wbijała się w styropian.
3
Choinka z szyszki krok 4
Kontynuuj owijanie czesanki i jej formowanie, a twoim oczom ukaże się piękna kulka.
4
Choinka z szyszki krok 5
Zrobione kulki przyklejaj do łusek szyszki.
5
Choinka z szyszki krok 6
Tak naklejane kuleczki wyglądają jak bombki na choince.
6
Choinka z szyszki krok 7
Szpulki posmaruj klejem i oklej brokatem. Pozostaw do wyschnięcia.
7
Choinka z szyszki krok 8
Gotową choinkę z szyszki naklej na szpulkę. Mocno dociśnij, aby klej złapał. Zostaw, do wyschnięcia kleju. Choinki z szyszek gotowe.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane