Kula 3D

Jak zrobić kule 3D?·

SoneaSonea - specjalista Tipy.pl
Kula 3D
1 z 6
Znajdziesz tutaj dokładną instrukcję robienia kul 3D z papieru. Możesz je zawiesić na choince jak i udekorować nimi mieszkanie. Wbrew pozorom kula ta jest bardzo prosta do zrobienia.
P

* Karton kolorowy dwustronny (do kupienia tutaj)
* Nożyczki

1
Szablon kuli z papieru
Kliknij na obrazek obok, powiększ go i wydrukuj. To jest szablon do zrobienia kuli. Szablon kwiatka przerysuj na kolorowy karton dwustronny i wytnij. Do zrobienia kuli potrzebujesz 12 kwiatków.
2
Robienie kuli z papieru
Jeśli chcesz zawiesić kulę na choince wówczas w jednym z kwiatków zrób w środku otwór i przewlecz przez niego sznurek. Obydwa końce przyklej taśmą klejącą po wewnętrznej stronie kwiatka.
3
Składanie kuli z papieru
Składaj ze sobą kwiatki wsuwając ich nacięcia jedno w drugie.
4
Kula z papieru na choinkę
Kula po złożeniu jest gotowa do zawieszenia. Kula ze zdjęcia wykonana jest z kolorowego papieru do drukarek.
5
Kule z papieru 3d
Biała kula na zdjęciu obok wykonana jest z kartonu. Kule mogą służyć jako dekoracja domu.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

dekoracja ściany
ogródek w słoiku

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

meszekowy
07.08.2013
Efekt naprawdę niesamowity.
daria16rog
17.12.2012
Fajne kule i moim zdaniem na choinkę się nadają a czemu nie kolorowo, wesoło.
inifumi
25.12.2011
Ta kula jest bardzo ładna, nie powiem że mi się nie podoba ale no cóż moim zdaniem ona nie jest dobra na choinkę (bynajmniej na moją) choinka moim zdaniem powinna być ozdobiona prostymi rzeczami ale też nie za prostymi chodzi mi o to że nie mogą być skomplikowane z wyglądu nie mówię tu o wykonaniu..