Kartka świąteczna z reniferem

Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z reniferem?

frEAk - specjalista Tipy.pl
Nie ma to jak własnoręcznie zrobiona kartka . Nie ważne czy świąteczna, czy urodzinowa lub z jakiejkolwiek innej okazji. Ważne że zrobiona samodzielnie, od serca. Takie kartki mają duża wartość sentymentalną. Zatem zabieraj się do pracy i zrób coś całkiem od siebie dla osób, które kochasz.
P

* czarny cienkopis,
* brązowy cienkopis,
* czerwony cienkopis,
* brązowa farba,
* zielony cienkopis,
* kartka z bloku technicznego,
* nożyczki lub nożyk do cięcia papieru.

1
Kartkę z bloku technicznego złóż na pół i przetnij ją. Następnie jedną z połówek złóż ponownie na pół, aby otrzymać kształt kartki pocztowej.
2
Połóż kartkę poziomo przed sobą. Obok połóż odłożoną połówkę kartki z bloku technicznego.
3
Zamocz kciuka w brązowej farbie i odbij go na odłożonej połówce kartki. Sprawdź jak wyjdzie. Poćwicz odbijanie kciuka, ale też i innych palców.
4
Gdy będziesz zadowolona z efektu odbij kilka kciuków na przodzie tworzonej kartki świątecznej. Ułóż je w jakiś fajny sposób. Mogą być tak jak te tutaj obok siebie w rzędzie, ale nie idealnie równo w jednej linii.
5
Pozostaw teraz odbite kciuki, aby farba wyschła.
6
Gdy farba będzie już sucha za pomocą czarnego cienkopisu narysuj uszy i oczy reniferom. Brązowym cienkopisem narysuj rogi, a czerwonym narysuj reniferom nosy.
7
Pod spodem umieść napis 'Merry Christmas' lub 'Wesołych Świąt'.

Powiązane porady

kartka bożonarodzeniowa
kartka bożonarodzeniowa - zrób to sam
kartka świąteczna

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane