Materiałowa kula dekoracyjna

Jak ozdobić styropianową kulę materiałem?·

kanciapka - specjalista Tipy.pl
Materiałowa kula dekoracyjna
1 z 7
Kule styropianowe można ozdobić na wiele sposobów. Jednym z nich jest otoczenie jej paskami materiału. Materiał nie powinien się strzępić, aby z kulek nie wisiały brzydkie nitki, no chyba, że taki właśnie efekt chcesz osiągnąć. Kule z powodzeniem możesz ułożyć w dekoracyjnej misie i umieścić pod choinką lub doczepić do nich wstążeczki i powiesić je na choince. A w okresie zwykłym w ciągu roku możesz zmienić kolorystykę (czyli zmienić materiał na kulkach) i trzymać je na komodzie lub ławie.
P

* małe kule styropianowe (do kupienia tutaj),
* materiały dekoracyjne,
* nożyczki,
* szpilki.

1
Materiałowa kula dekoracyjna krok 1
Z materiału wytnij paski o szerokości około 1,5 centymetra. Powinny być na tyle długie, aby bez problemu otoczyły całą kulę styropianową.
2
Materiałowa kula dekoracyjna krok 2
Weź jeden z pasków i owiń go wokoło kulki, przypinając końce materiału za pomocą zwykłej szpilki.
3
Materiałowa kula dekoracyjna krok 3
Powtórz to samo z drugim paskiem, owijając do tak, jak pokazano na zdjęciu. Zabezpiecz końce paska szpilką.
4
Materiałowa kula dekoracyjna krok 4
Następnie przypnij dwa kolejne paski, mogą być w jakimś kontrastowym kolorze. Oplataj nimi całą kulę tworząc krzyżówki z pasków materiałów.
5
Materiałowa kula dekoracyjna krok 5
Kontynuuj owijanie paskami całej kulki, aż dojdziesz do końca.
6
Materiałowa kula dekoracyjna krok 6
W ten sam sposób zrób wiele ozdobnych kulek. Ułóż je w dekoracyjnej misie lub powieś na choince.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane