Kartka z bombkami z guzików

Jak zrobić świąteczną kartkę z bombkami z guzików?
puapka - specjalista Tipy.pl

Guziki zawładnęły wszystkim w modzie. Wdarły się również do kartek bożonarodzeniowych. Dzięki swojemu kształtowi z powodzeniem sprawdzą się w roli bombek choinkowych na świątecznych kartkach. Zbierz kolorowe, płaskie guziki i naklej je na kartkę papieru. Nie kupuj kartek. Ich samodzielne robienie jest dużo ciekawsze i przyniesie obdarowanemu więcej radości.
P

* kolorowe guziki,
* blok techniczny,
* koraliki / kryształki,
* klej,
* cienkopis.

1
Czerwoną kartkę z bloku technicznego złóż na pół, aby krótsze boki się spotkały. Przetnij w miejscu zgięcia.
2
Następnie złóż kartkę na pół. Mamy szablon naszej kartki.
3
Połóż kartkę poziomo przed sobą. Ułóż na niej guziki w jakiejś fajnej kombinacji. Guzki powinny wyglądać jakby były zawieszone na rożnych wysokościach.
4
Na niektóre guziki dodaj koraliki.
5
Gdy będziesz zadowolona z ułożenia po kolei, jeden po drugim przyklej guziki do kartki. Przyklej tez koraliki na wybrane guziki. Pozostaw kartkę, aby klej wyschnął.
6
Następnie za pomocą czarnego cienkopisu dorysuj nad każdym guzikiem zawieszkę, jak do bombki choinkowej. Narysuj też cienkie sznureczki, na których wiszą nasze bombki. Jeśli chcesz możesz też do każdego sznureczka dorysować kokardkę.
7
Jeszcze tylko życzenia w środku i kartka gotowa.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

grazyna2
06.06.2013
Jaki klej przyklei guziki do kartki?