Pipi Langstrump

Przebrania na Dzień Wiosny

Jacus - specjalista Tipy.pl
3
Punk
Punk

Punk kojarzony jest głównie z brakiem jakichkolwiek ideologii oraz ruchem przeciwko instytucjom, które ograniczają wolność i niezależność człowieka (w tym instytucji szkolnictwa).

* Włosy

Fryzura powinna być jak najbardziej kolorowa i dziwna. Najlepiej oczywiście jest zrobić sobie irokeza. Irokez wymaga jednak niestety stosunkowo krótkich włosów oraz wygolenia boków (z tego właśnie względu nie jest to dobry pomysł na jednodniową fryzurę). Włosy najlepiej pofarbować farbą do włosów w spray’u - kolor będzie bardziej intensywny, niż po użyciu innych farb. Ułożenie fryzury wymaga użycia bardzo mocnych żeli oraz lakierów do włosów (np. Taft Extra Stark).

* Makijaż
Makijaż powinien być mocny - zwłaszcza makijaż oczu. Oczy należy podkreślić czarną konturówką oraz pomalować powieki mocno czarnymi cieniami.

* Strój

Strój całkowicie dowolny. Mogą być zwykłe jeansy (poprzecierane, podarte) oraz t-shirt (z jakimś śmiesznym napisem lub obrazkiem).

* Dodatki
Dodatki są tutaj najważniejsze. Im więcej kolczyków oraz metalowych wisiorków tym lepiej. Niekoniecznie musimy przebijać sobie brew czy język dla potrzeb stroju na Dzień Wagarowicza - wystarczą sztuczne kolczyki. Należy pamiętać o gadżetach z ćwiekami jak np. paski, bransoletki, obroże.

Do krótkich spodni czy spódnic dobrze wyglądają podciągnięte wysoko podkolanówki.

* Buty

Glany lub wysokie tenisówki.

Powiązane porady

Stroik świąteczny
angielski dla dzieci
Opakowania CD

Komentarze (3)

* Pola wymagane

sylwia
20.03.2012
fajne cyganki ale czeba zdobyc struj haha:*
skarpetka
20.03.2012
ja za cygankęę :D
ZIOM
21.03.2011
można się przebrać za Ogórka, kartofla, buraka. :P