paznokcie Mikołaj

Jak pomalować paznokcie na święta – Mikołaj?
kanciapka - specjalista Tipy.pl

Na Boże Narodzenie sprzątamy nasze domy, dekorujemy je pięknie, zdobimy stoły, ubieramy choinkę. Nie zapominamy również i o sobie. Elegancko się ubieramy, czeszemy, malujemy. Ważne by pomalować też paznokcie. I tutaj jeśli tylko masz odwagę możesz lekko zaszaleć. Namaluj Mikołaja na paznokciach. Możesz też ozdobić w ten sposób jednego paznokcia swojej córce, będzie wniebowzięta.
P

* Czerwony lakier do paznokci,
* Biały lakier do paznokci,
* Srebrny brokatowy lakier do paznokci,
* Bezbarwny lakier do paznokci,
* Czarny lakier do paznokci z cieniutkim pędzelkiem,
* Różowy pudrowy lakier do paznokci,
* Utrwalacz do lakieru do paznokci,
* Taśma do zdobienia paznokci,
* Nożyczki.

1
Paznokcie na których chcesz namalować Mikołaja pomaluj bezbarwnym lakierem.
2
Gdy bezbarwny lakier wyschnie z taśmy do zdobienia paznokci odetnij kawałek na tyle duży, by zakrył połowę paznokcia. Naklej ten pasek od połowy paznokcia do końca płytki.
3
Pomaluj paznokcia czerwonym lakierem. Poczekaj, aż lakier wyschnie. Wtedy odklej taśmę. Połowa paznokcia od skórki powinna być czerwona, reszta bezbarwna.
4
Białym lakierem zamaluj granicę między tymi dwoma kolorami. Nie rób jednak zwykłej prostej linii, ale ją troszkę pofaluj, bo to mają być włosy Mikołaja wystające spod czapki. Białym lakierem pomaluj też krawędzie paznokcia tworząc niejako otoczkę na bezbarwnym lakierze. Konkluzja? Namaluj Mikołajowi brodę.
5
Mikołaj na paznokciach krok 5
Czarnym lakierem zrób dwie małe kropeczki na oczy Mikołaja, a różowym lakierem namaluj mu buzię. Gdy wszystkie lakiery wyschną pomaluj całość utrwalaczem do lakieru. Gdy wyschnie Mikołaj gotowy.
6
Pozostałe paznokcie, te na których nie będziesz malować Mikołaja pomaluj w ¾ na czerwono (od skórki), a w ¼ na biało. Pomóż sobie taśmą do zdobienia paznokci.
7
Mikołaj na paznokciach krok 7
Granicę między kolorami zamaluj kreską z brokatowego, srebrnego lakieru. Gdy wszystko wyschnie pomaluj płytkę utrwalaczem do lakieru. Voila!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Nasz
18.12.2015
fajne wzory