Zabawka z papieru

Jak zrobić zabawkę z papieru?·

AroraArora - specjalista Tipy.pl
Zabawka z papieru
1 z 13
Ta zabawka jest świetna! Możesz z niej robić dowolne figury i obracać ją w różnych kierunkach. Stanowi doskonały pomysł na prezent, który możesz podarować bliskiej osobie. Idealna na odstresowanie w ciężkich chwilach! Jej wykonanie jest odrobinę skomplikowane i być może poświęcić chwilę swojego czasu, żeby zrobić zabawkę, ale zdecydowanie warto. Poniżej znajdziesz przydatne wskazówki, które rozwieją wszystkie twoje wątpliwości.
1
Zabawka z papieru 1
Wydrukuj obrazek obok. Przetnij papier nożyczkami wzdłuż przerywanych linii zaś wzdłuż całych linii zrób zagięcia. Jeśli nie masz drukarki narysuj paski według wskazówek poniżej.
2
Zabawka z papieru 2
Wymiary:

Kartka papieru: 12cm x 24cm
Cały pasek: 12cm x 3cm
Długości pasków pomiędzy zagięciami: 5cm, 9cm

Na obrazku obok pionowe linie są liniami, które należy przeciąć, zaś linie pionowe zaginamy. Jak już potniesz i pozaginasz paski powinieneś otrzymać 8 pasków o wymiarach 12cm x 3cm.
3
Zabawka z papieru 3
Następnie zegnij każdy z pasków wzdłuż linii zagięć. Otrzymasz 8 pasków zagiętych w taki sposób jak na zdjęciu obok.
4
Zabawka z papieru 4
Teraz weź nożyczki i taśmę klejącą i sklej ze sobą obydwa końce pasków aby utworzyć trójkąt.
5
Zabawka z papieru 5
W ten sposób otrzymasz 8 trójkątów takich jak na zdjęciu obok.
6
Zabawka z papieru 6
Połóż je przed sobą w dwóch kolumnach po 4 trójkąty w każdym. Leżące naprzeciwko siebie trójkąty powinny być zwrócone do siebie najkrótszym bokiem. Powinno to wyglądać tak jak 4 hopki do skakania na motorze.
7
Zabawka z papieru 7
Teraz sklej ze sobą po 2 trójkąty leżące koło siebie jeden pod drugim. Trójkąty sklej ze sobą wzdłuż najdłuższego boku. Teraz otrzymasz jakby 2 hopki do skakania na motorze.
8
Zabawka z papieru 8
Każdy z kawałków powinien wyglądać i wyginać się tak jak na zdjęciu obok.
9
Zabawka z papieru 9
Teraz sklej ze sobą dwa podwójne trójkąty. Taśma klejąca powinna się znaleźć na najkrótszym z boków (z tyłu hopki).
10
Zabawka z papieru 10
W ten sposób otrzymasz dwie większe części zabawki.
11
Zabawka z papieru 11
Teraz weź do ręki obydwie części i połóż je na ręce w taki sposób, aby najkrótsze boki (hopki) się ze sobą stykały i były swoim lustrzanym odbiciem. Trójkąty powinny być skierowane wierzchołkiem w dół. Sklej teraz taśmą po dwa zewnętrzne trójkąty (te najbliżej nadgarstka i te najbliżej palca wskazującego)

Add some tape across the bottom two pieces (near the wrist), and another piece of tape across the top two pieces (near the fingertips). Once you’re done, flip the whole thing over.
12
Zabawka z papieru
Jeśli dobrze skleiłeś to zabawka powinna wyglądać z drugiej strony tak jak na zdjęciu obok. Pod artykułem znajdziesz link do filmiku z robieniem zabawki oraz sposobem zabawy.
Strona 1 z 13

Powiązane porady

ażurowy lampion z papieru
dekoracje na ścianę z rolek papieru
Pudełka origami

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

olo
20.03.2017
gezie jest ten link do zabawy