płaski brzuch

Jak mieć płaski brzuch?

Arnold77Arnold77 - specjalista Tipy.pl
Poszukujesz najlepszych i najskuteczniejszych ćwiczeń na płaski brzuch? Oprócz popularnych brzuszków i różnych skłonów najlepszą metodą na płaski brzuch jest jogging oraz ćwiczenia pobudzające pracę serca, czyli np. pływanie, bieganie i chodzenie.
1
Dopóki nie zrzucisz tłuszczu z brzucha, mięśnie będą pod nim ukryte. Pamiętaj też, że nie da się ćwiczyć jednego miejsca, tylko trzeba kompleksowo. Wykonując wszelkie ćwiczenia na mięśnie brzucha, owszem wyrzeźbisz je, ale nadal będą ukryte pod warstwa tłuszczu.
2
Ćwiczenie całego ciała w celu spalenia tłuszczu, w połączeniu z odpowiednią dietą to jest klucz do uzyskania upragnionego płaskiego brzucha.
3
Jeżeli wykonujesz nawet tysiące brzuszków i innych ćwiczeń na brzuch a efektów nie widać, to prawdopodobnie dlatego że nie wykonujesz kompleksowo ćwiczeń w zestawieniu z dietą.
4
Jeśli chcesz aby twój brzuch był płaski wprowadź do swojej diety więcej jogurtów, siemię lniane, warzywa i oliwę. Wypukły brzuch może być spowodowany wzdęciami. Aby ich uniknąć jedz produkty bogate w białko, błonnik i wapń.
5
Zacznij chodzić lub biegać 3-4 razy w tygodniu. Taki wysiłek sprawi że serce będzie szybciej pracować, a to przyspieszy przemianę materii. Szybsza przemiana materii równa się zwiększenie spalania kalorii, co eliminuje nadmiar tłuszczu na twoim ciele.
6
Jedną z najlepszych metod na płaski brzuch jest ćwiczenie aerobicznej szóstki Weidera. Ćwiczenia te mają na celu spalenie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. Ćwiczenia te wykonuje się codziennie, przez 6 tygodni. W jednej serii jest 6 różnych ćwiczeń. Ilość serii i powtórzeń rośnie w miarę upływu dni.
?

Wskazówki
* Najlepszym sposobem na zgubienie nadmiaru tłuszczu jest ruch. Każda forma ruchu jest dobra i przybliża cię do upragnionego celu, więc nie rezygnuj z niego. Nie musi to być jogging, jeśli preferujesz pływanie czy taniec, nie ma sprawy, tańcz.

Powiązane porady

odchudzanie
jak schudnąć na twarzy
dobry metabolizm

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

bluem
16.03.2015
Najważniejsze są ćwiczenia, dieta też nie jest bez znaczenia, dobrze też pozbyć się tłuszczyku z brzucha z pomocą acetomale, bez głodzenia się i katowania na siłowni.