Bluza dla psa

Jak uszyć bluzę dla psa?

AlokiAloki - specjalista Tipy.pl
Zimą podczas spacerów naszym psom też jest zimno. Aby je nieco ogrzać możesz uszyć dla nich cieplutką bluzę z polaru. Twojemu psu będzie ciepło no a poza tym będzie wyglądał bardzo stylowo.
P

* Szablon bluzy - poniżej
* Polar
* Szpilki
* Maszyna do szycia
* Nitka
* Nożyczki
* Gumka
* Naszywki - litery do przyprasowania
* Ściągacz do gumki

1
Szablon po polsku

Ściągnij i wydrukuj szablon bluzy (szablon bluzy Marthy Stewart). Szablon możesz powiększać i zmniejszać - dostosuj jego wielkość do wielkości swojego psa. Dla francuskiego buldoga ze zdjęcia powyżej szablon został powiększony do 225%.

2
Wytnij przód bluzy. Szablon przodu bluzy (na brzuch psa) przyłóż do złożonego polaru w taki sposób, aby linia zgięcia polaru pokrywała się z linią zgięcia szablonu. Tak samo wytnij tył bluzy (na wierzch psa). Z polaru wytnij również 2 rękawy. Odłóż szablony na bok, aby wiedzieć jak zszywać.
3
Zepnij szpilkami przód bluzy (na brzuch) do rękawów w taki sposób, aby pojedyncza strzałka z szablonu rękawów stykała się z pojedynczą strzałką przodu bluzy (--><-- patrz obrazek obok). Jeśli położysz na stole szablon rękawa tak jak jest na głównym szablonie, to musisz go odwrócić na drugą stronę. Za pomocą maszyny do szycia zszyj boczne krawędzie (zaznaczone na obrazku).
4
Teraz przypnij do bluzy jej tył (wierzch bluzy psa) w taki sposób, aby podwójne strzałki zaznaczone na szablonie się ze sobą stykały. Zszyj wzdłuż zaznaczonych szwów.
5
Przytnij nadmiar materiału pomiędzy szwami. Zrób szwy wzdłuż zaznaczonych na szablonie szwów bocznych.
6
Zagnij wycięcie na głowę do środka bluzy na około 5 cm. Zagięcie to jest zaznaczone na szablonie kropkowaną linią. Przeszyj maszyną dookoła szyi około 4 cm od zagięcia.
7
Aby stworzyć tunel dla gumki wokół szyi przeszyj wokół szyi jeszcze raz, tym razem około 2,5 cm od zagięcia. Zrób nożyczkami małe nacięcie z tyłu szyi i za pomocą agrafki przepchaj przez tunel gumkę.
8
Na końcówki gumki nałóż ściągacz i zrób na końcówkach pętelki, aby zabezpieczyć gumki przez wyślizgnięciem się ze ściągaczy. Podetnij końce gumki.
9
Ozdób bluzę za pomocą liter do przyprasowania.

Powiązane porady

Pies z kością

Komentarze (4)

* Pola wymagane

7amelka7
14.10.2017
Czy tylko ja jestem takim ułomkiem i kompletnie nic nie rozumiem??
xxa
02.04.2015
Czy tylko ja kompletnie nie rozumiem tej instrukcji? Jak wiem, to instrukcja powinna być prosta i czytelna, a ten artykuł to zupełne przeciwieństwo tego terminu.
szatan
04.10.2013
Ja uszyję takie ciuszki dla kota i świnek morskich :)
Joletta
11.01.2012
o tym marzyłam jesteś naprawdę swietna . Dzieki za szablon.