buciki dla niemowlaka z filcu

Jak uszyć buciki dla niemowlaka z filcu?·

frEAk - specjalista Tipy.pl
buciki dla niemowlaka z filcu
1 z 14
Twoja koleżanka urodziła niedawno dzidziusia i zastanawiasz się jaki prezent będzie odpowiedni? A może potrzebujesz jakiegoś prezentu na coraz popularniejszy u nas baby shower? Albo chcesz coś zrobić dla swojego dziecka. Nie martw się. Buciki z filcu, które tutaj prezentuję nadadzą się na każdą z tych okazji. Naprawdę niesamowicie łatwo się je robi, a maluszek nie tylko nie zmarznie w stópki, ale będzie się elegancko prezentował. Szycie bucików dla dziecka nie stanowi już żadnej tajemnicy.
P

* filc w wybranym kolorze,
* nożyczki,
* szablon,
* marker,
* igła,
* mulina w wybranym kolorze,
* gumka,
* szpilki.

1
Buciki z filcu dla dziecka krok 1
Zmierz stópki swojego malucha. Dopasuj pobrane wymiary idealnie. Buciki nie mogą być za małe, ani za duże.
2
Buciki z filcu dla dziecka krok 2
Przenieś pobrane wymiary na dostępny obok szablon i powiększ odrobinę. Musisz mieć miejsce na szycie. Wydrukuj szablon. Na szablonie widać kreski i krzyżyki. W miejscach krzyżyków zrobimy ozdobne naszycia, a kreski będą nam potrzebne, bo wyznaczają środek.
3
Buciki z filcu dla dziecka krok 3
Następnie przenieś wydrukowany i wycięty szablon na filc. Po prostu go przyłóż do filcu i odrysuj. Wytnij następnie z filcu po dwa elementy. Przenieś markerem kreski i paski z szablonu. Z gumeczki wytnij dwa krótkie paseczki.
4
Buciki z filcu dla dziecka krok 4
Połóż element na podeszwę płasko na stole. Na nim połóż pasek tak jak widać na zdjęciu. Środek paska wyznaczony przez linię powinien pokrywać się ze środkiem pięty podeszwy bucika. Zepnij je szpilkami.
5
Buciki z filcu dla dziecka krok 5
Następnie zagnij jedną stronę paska, aby zaszedł na przód buta jak widać na zdjęciu.
6
Buciki z filcu dla dziecka krok 6
To samo zrób z drugim końcem paska. Krawędzie podeszwy i pasków powinny być idealnie równo ze sobą. Zepnij je szpilkami.
7
Buciki z filcu dla dziecka krok 7
W ten sposób uformuj oba buciki. Zepnij brzegi szpilkami. Jak widzisz, wewnętrzne strony pasków są zakładane najpierw, a potem zewnętrzne. Dzięki temu gdy sparujemy buciki, będą się one ładnie prezentować.
8
Buciki z filcu dla dziecka krok 8
Zagnij teraz filc na brzegi buta. Zawlecz mulinę na igłę i zaczynając od tyłu buta zacznij zszywać filc ze sobą.
9
Buciki z filcu dla dziecka krok 9
Buciki obszyj w wybrany przez siebie sposób, najlepiej dekoracyjny. Możesz obszyć je tak jak ja.
10
Buciki z filcu dla dziecka krok 10
Oto prawie gotowy bucik.
11
Buciki z filcu dla dziecka krok 11
Podłóż pod zakładki buta wycięte gumki. W razie potrzeby skróć je lub wytnij dłuższe. Przyszyj najpierw gumkę od spodu do jednej zakładki jak widać na zdjęciu. Nitkę naszyj formując z niej krzyżyk lub gwiazdkę w miejscu krzyżyka zaznaczonego na szablonie.
12
Buciki z filcu dla dziecka krok 12
Następnie do drugiej zakładki przyszyj drugi koniec gumeczki. Bucik gotowy.
13
Buciki z filcu dla dziecka krok 13
Teraz wystarczy, że dokończysz drugiego bucika. Świetny pomysł na prezent dla świeżo upieczonej mamy.
Strona 1 z 14

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

arbc
28.10.2013
Filc do noszenia na nogach?! Widziałam kiedyś takie kapcie filcowe i przyznam, że były bardzo sztywne, co jest równoznaczne z tym, że są niewygodne. Myślę, że zdecydowanie lepsze dla maluszka są buciki zrobione na szydełku. Są miękkie, łatwo można je wyprać a dziecko tak szybko nie ściągnie ich z nóżek.
sylwunia234
04.03.2013
Śliczne buciki.:) Dla dziewczynki można do butów przyszyć kokardkę.