odchudzanie

Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

shakirashakira - specjalista Tipy.pl
odchudzanie
1 z 13
Poszukujesz sposobu, który pozwoli ci zgubić nadmierne kilogramy w zdrowy sposób? Chcesz, aby to nastąpiło jak najszybciej? Poniżej znajdziesz instrukcję jak stworzyć zdrowy plan odżywiania, aby osiągnąć upragniony cel: płaski brzuch i piękną figurę.
1
zdrowe odchudzanie - krok 1
Poprawny plan odżywiania może pomóc ci stracić nie tylko 5 kg, ale i nawet 20. Wszystko polega na tym, że musi być poprawnie skonstruowany i odpowiedni do twoich potrzeb oraz mieć odpowiednio zbilansowane proporcje spożywanego pożywienia.
2
zdrowe odchudzanie - krok 2
Wprowadzanie podanego niżej planu odżywiania powinno następować stopniowo. Nigdy nie powinno się zmieniać całej diety i przyzwyczajeń w jednej chwili.
3
zdrowe odchudzanie - krok 3
Podziel główne posiłki na 6 małych podczas całego dnia. Wlicz w to również zdrowe i smaczne smakołyki pomiędzy posiłkami. Spożywając 6 posiłków dziennie nie powinnaś odczuwać głodu.
4
zdrowe odchudzanie - krok 4
Nie jedz na noc. Ustal sobie godzinę ostatniego posiłku w ciągu dnia. Powinno to być 3-4h przed snem.
5
zdrowe odchudzanie - krok 5
Zaplanuj godziny swoich posiłków z wyprzedzeniem, wówczas będziesz wiedzieć co zjesz na następne danie. Sporządzanie posiłku w ostatniej chwili przeważnie kończy się tym. że jest on mniej pożywny i bardziej kaloryczny.
6
zdrowe odchudzanie - krok 6
Jako zdrowe i smaczne przekąski możesz spożywać świeże i suszone owoce, jogurty, orzechy i nasiona słonecznika, dyni i inne. Staraj się unikać czipsów, ciastek, lodów. Nie dość, że bardzo tuczą, to są jeszcze niezdrowe.
7
zdrowe odchudzanie - krok 7
Pij dużo wody niegazowanej w ciągu dnia pomiędzy posiłkami, wypełni ona twój żołądek i nie będziesz odczuwać głodu. Powinnaś również wypijać szklankę wody tuż przed posiłkiem. Dzięki temu twój żołądek wcześniej wyśle do mózgu sygnał wywołujący uczucie sytości. Warto zastanowić się nad regularnym piciem wód zdrojowych "Jan", "Józef", "Słotwinka", "Zuber".
8
zdrowe odchudzanie - krok 8
Ogranicz (ale nie całkiem!) ilość spożywanego tłuszczu, zrezygnuj z fast foodów, staraj się omijać majonez, masło, margarynę. Używaj mniej oleju do smażenia potraw. Unikaj mechanicznie odtłuszczonych produktów. Lepiej jest wypić szklankę pełnowartościowego, tłustego mleka, niż litr mleka odtłuszczonego. Analogicznie korzystniej jest zjeść plaster tłustego sera białego, niż chudego sera, którego wartość odżywcza może być porównana z jedzeniem trocin.
9
zdrowe odchudzanie - krok 9
Całkowicie zaprzestań spożywania soków w kartonach i gazowanych napojów. Zawierają one mnóstwo pustych kalorii. Jeśli masz ochotę na sok - zrób go sobie sama ze świeżych warzyw czy owoców.
10
zdrowe odchudzanie - krok 10
Staraj się spożywać pieczywo z pełnego ziarna, ogranicz pieczywo pszenne. Wprowadź brązowy ryż zamiast białego. Do każdego posiłku jedz warzywa.
11
zdrowe odchudzanie - krok 11
Nie zapominaj o zjedzeniu śniadania. Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem. Pobudza przemianę materii i dodaje energii na cały dzień.
12
zdrowe odchudzanie - krok 12
Spożywaj posiłki pomału i patrząc na to, co jesz. Unikaj jedzenia przed telewizorem, wówczas zjadasz większa porcję. Nakładaj posiłek na mniejszy talerz. Oszukasz w ten sposób mózg, któremu będzie wydawać się, że porcja na pełnym mniejszym talerzu jest taka sama jak na talerzu dużym.
?

Wskazówki
* Jeżeli "domowe" sposoby okażą się nieskuteczne, wypróbuj bezpieczne suplementy diety, np. wyciąg z zielonej herbaty, ekstrakt z garcinia cambogia, preparaty zawierające błonnik i/lub białko serwatkowe (zobacz tutaj).

Strona 1 z 13

Powiązane porady

dobry metabolizm
Odchudzanie
jędrna skóra po odchudzaniu

Podobne porady

Komentarze (42)

* Pola wymagane

goldenrose
24.10.2016
Zawsze jem śniadanie. Często jest to kasza jaglana, która zapewnia uczucie sytości na długi okres czasu. Stosuje dietę Sandruni, schudłam już 8 kg. Staram się jeść regularnie i zdrowo. Wykluczyłam z diety fast foody i słodycze. Nie piję już gazowanych napojów. Sama robię soki i koktajle. Piję też dużo wody. Jem dużo ryb i warzyw. Zamiast słodyczy sięgam po owoce i orzechy. Dużo czasu spędzam aktywnie. Czuje się świetnie :)
kasia_froncek
14.01.2016
Godzina ostatniego posiłku to głupota, bo jeśli ktoś idzie na trening po pracy i wraca po 20, to musi zjeść coś o tej 21 i to posiłek węglowodanowy
Grzegorz
01.12.2015
Bzdury. Należy jeść wszystko, tyle że w mniejszych ilościach i przede wszystkim się ruszać. Samo czytanie o ćwiczeniach nic nie da. Wówczas nie będzie jojo i efekt będzie trwały.
KasiaSzulik
06.05.2015
Tak można schudnąć bez wysiłku z http://www.acetomale.pl/
Taki spadek wagi można osiągnąć z tym suplementem bez diety.
nosleep
29.04.2015
Ja już próbowałam różnych diet, herbatek, głodówek i już naprawdę zaczęłam tylko liczyć na cud bo efektów nie było żadnych!! Zero!! Postanowiłam dać sobie ostatnią szansę i zainwestowałam w Therm Line fast. Teraz żałuję, że nie odkryłam go wcześniej. W ciągu 6 tygodni zgubiłam 4,5 kg zbędnego tłuszczu. Jeszcze z 2 miechy i osiągnę upragnioną wagę !!
chudaaa
27.04.2015
Moim zdaniem żeby schudnąć trzeba regularnie się ruszać i nie mówię tu o ćwiczeniach, tylko o normalnym funkcjonowaniu. Przykładowo do ruchu możemy zaliczyć codzienne sprzatanie domu, prace w ogrodzie, spacery, wygłupy przy muzyce. Nie można za dużo siedzieć czy leżec. WIększość z nas wybiera wygode i otyłość jest jej konsekwencją. A co do diety myślę, że każdy organizm jest inny i różne produkty będą różnie oddzialywac, trzeba wszystko wybadać, sprawdzac co powoduje u nas tycie. Przykładowo ja przy wzroście 166cm waże 52 kg, (wygladam koscisto, chcialabym przytyć) jem slodycze co najmniej 2 razy w tygodniu i to w duzych ilosciach (cala czekolada, paczka ciastek) po za tym bez przerwy jestem głodna, wciaz cos podjadam z tego wynika ze na mnie cukier kompletnie nie dziala.
Makc
16.04.2015
Połowa tych porad to bzdury ;p Ujemny bilans kaloryczny przede wszystkim. Do tego zbilansowana dieta, trochę ćwiczeń żeby proporcje a nie tylko masa się zgadzały i tyle. Cudów nie ma.
IzabelaKorwińska2
16.02.2015
Najłatwiej schudnąć z Acetomale, umiarkowaną dietą i ćwiczeniami. Takie odchudzanie gwarantuje też to że po zrzuceniu pożądanej ilości zbędnych kilogramów nie powrócą z efektem jojo.
magsik
27.01.2015
Chce schudnac
zoraya
19.01.2015
Takie bzdury, że ręce opadają. Ćwiczę raz w tygodniu bite 2 godziny, sporo chodzę, jem głównie warzywa, wodorosty i owoce morza, nie używam ciężkich sosów, a nie mogę zrzucić ANI KILOGRAMA. Wytłumaczy mi ktoś ten fenomen?