Pudełka na prezent

Jak ozdabiać pudełka na prezent?

VillemoVillemo - specjalista Tipy.pl
Pudełka na prezent
1 z 6
Każdego roku z pewnością kupujesz wiele rzeczy, które sprzedawane są w pudełkach - buty, koszule, biżuterię itp. Warto je zachowywać i przemienić w piękne opakowania na prezenty.
P

* Różne pudełka z pokrywkami
* Nożyczki
* Klej
* Papier ozdobny i wstążki
* Naklejki, stemple itp.

1
Pakowanie prezentów 1
Wybierz które pudełka pozostawić takie jakie są a które należy obkleić papierem. Wytnij kawałki z papieru ozdobnego odpowiadające pudełkom i nakrywkom i je osobno obklej.
2
Pakowanie prezentów 2
Papier przełóż pod krawędziami, przytnij na taką długość, aby znalazł się w środku pudełka i go przyklej.
3
Pakowanie prezentów 3
Aby ozdobić prezent wstążką utnij jej kawałki o długości odpowiadającej sumie długości pudełka, długości jej krawędzi bocznych i około 3-4 cm więcej na zagięcia wewnątrz pudełka. Przyklej same końce wstążek wewnątrz pudełek.
4
Pakowanie prezentów 4

Z kolorowych magazynów wytnij kilka obrazków lub zdjęć i przyklej je na pudełka lub wypróbuj je ozdobić za pomocą stempli (możesz je kupić, zrobić z ziemniaków czy gumek).

Zobacz również:
- Jak zrobić stemple z ziemniaków?
- Jak ozdobić prezenty stemplami z ziemniaków?
- Jak ozdobić prezent stemplami z selera?

5
Pakowanie prezentów 5
Aby prezent wyglądał ciekawie możesz również zrobić na nim przeplatankę z pasków. Aby ją zrobić najpierw przyklej jeden pasek po szerokości pudełka w taki sposób, aby przykleić tylko jego końce. Następnie przeplataj inne paski kolejno pod i nad paskiem głównym.
?

Wskazówki

Zobacz również inne ciekawe pomysły (między innymi krok po kroku) - Pakowanie prezentów.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

pomysły na prezent
Opakowania na prezenty
prezenty rośliny

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane