choinka ze styropianu i bibuły

Jak zrobić choinkę ze styropianu i bibuły?·

MaryKrismasMaryKrismas - specjalista Tipy.pl
choinka ze styropianu i bibuły
1 z 7
Świąteczne dekoracje nie mogą ograniczać się wyłącznie do przystrojenia choinki. Musimy zadbać o to, by udekorować całe wnętrze, tak, by całość tworzyła atrakcyjną, przemyślaną kompozycję. Prostym i uniwersalnym elementem świątecznego wystroju mieszkania mogą być ozdobione bibułą styropianowe stożki. Samodzielne ich wykonanie sprawi, że bez problemu dopasujesz je do każdego motywu kolorystycznego i stylu innych bożonarodzeniowych dekoracji.
P

* styropianowe stożki (do kupienia tutaj)
* bibuła
* pistolet z klejem na gorąco (do kupienia tutaj)
* nożyczki

1
choinka z bibuły i styropianu - krok 1
Bibułę potnij na paski o szerokości 4cm. Paski te podziel na 4-centymetrowe kawałki. Otrzymasz w ten sposób kwadraty o wymiarach 4cm x 4cm.
2
choinka z bibuły i styropianu - krok 2
Każdy taki kwadrat złóż na pół, a następnie jeszcze raz na pół. Zgnieć miejsce zgięcia tworząc coś w rodzaju papierowego piórka.
3
choinka z bibuły i styropianu - krok 3
Zacznij oklejać choinkę dookoła, począwszy od dołu. Używaj w tym celu kleju na gorąco.
4
choinka z bibuły i styropianu - krok 4
Przyklejaj bibułki na tyle blisko, by nie było widać spod nich styropianu, ale jednocześnie nie upychaj ich zbyt ciasno. Choinka powinna wydawać się lekka, jakby zrobiona z piórek.
5
choinka z bibuły i styropianu - krok 5
Możesz również ozdobić styropianową choinkę różyczkami z bibuły. W tym celu potnij bibułę na paski o szerokości 4cm i skręcając je w rulon uformuj różyczki, tak jak pokazuje zdjęcie obok. Oklej choinkę dookoła, zaczynając od dołu.
6
choinka z bibuły i styropianu - krok 6
Oto jak wygląda efekt końcowy.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

aniołek ze wstążki
Pudełko ozdobione makaronem
Bombka ze zdjęciem

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane